Tüüp: Tavaline aare Maakond / linn: Harjumaa Raskusaste: peidukoht 2.0, maastik 3.0 Suurus: normaalne Aarde asukohainfo nägemiseks logi sisse! |
Kirjeldus:
Ilus liivane rannaala. Ujumisvõimalus. Aare ise on täiesti “Drive in”, aga ilma nelikveota soovitan ettevaatlik olla. Aarde nimi tuleb sellest, et rannaga paralleelselt kulgeb pikalt tee, mis on puhas liiv. Soovi korral saab seal oma masina võimeid pisut proovida, ilma et ta pärast räigelt porine oleks.
PS. Kui õnnestubki kuskil kinni jääda- näiteks ronisite sinna ühesillaveolisega- siis palun ärge jätke välja aitamiseks kasutatud roikaid rajale, vaid visake nats eemale. Teele jättes võivad need teisi autosid lõhkuda! Tõusevad ratta all püsti ja jäävad kuskile taha...
Vihje: Näpp silma või tiritamm
A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M|0|1|2|3|4
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z|5|6|7|8|9
Lingid: pole
Lisapunktid | Tüüp | Koordinaadid |
---|---|---|
Mina lähenen siitkaudu | Raja algus | 59° 29.8105' 25° 12.1590' |
Aarde sildid: lahe_teostus (6), soovitan (6), drive-in (4), maasturiga_huvitav (4), ujumiskoht (3), ronimine (3), ilus_vaade (2), lumega_leitav (1), lemmikloomasõbralik (1), lastesõbralik (1), seened (1), marjad (1)(täpsemalt)
Geocaching.com kood: GC7Y3DG
Logiteadete statistika: 92 (100,0%) 0 2 2 0 0 0 Kokku: 96
Maasturit mul jah kahjuks (veel) tagataskust võtta polnud. Kes sellisesse kohta nii ronib? Täiskasvanu kes käib metsas toidukarpe otsimas? Ega geopeitur ei olegi ju päris tavaline inimene ;) Geopeitus ongi ju üks suur seiklus, kus igaüks valib ise millist rada/teed pidi oma teekonda minna. Kes vee pealt, kes vee alt, kes mööda radasid, kes läbi võsa, kes mööda mägesid, kes .... ja kes autoga just mööda selliseid metsateid :) Aga ka poolveoline võib olla täitsa eeskujuliku läbivusega. Ega siin kehtib ju ka rusikareegel et mida parema läbivusega masin on, seda kaugemale peab traktor järgi tulema ;) Prussidest rääkides olid nad liiva alla mattunud ja esimese hooga ma just nende otsa ennast kinni sõitsingi. Kodus hiljem avastasin, et arvatavasti lõhkusin seal ka ühe mootori padja ära, aga eks ta oligi vana ja tahtis väljavahetamist. Olin üsna kindel et pean pärast tuldud teed tagasi minema ja sellepärast jätsin ka prussid rööbastesse. Pärast aga leidsime teise pääsetee sorry.
Auto baasvarustusest rääkides leiab minu geomobiili tagaruumist nac rohkemat kui tõkkiskingad ja vihmavari. Kõige esimesena tuli baasvarustusse rehvipump vist juba paarkümmend aastat tagasi. Ysna ruttu sai selgeks et talviti ja vahel ka suvel on kasulik omada zapõõrikat. Esimese automaadiga lisandusid sinna täkujuhtmed. Korralikust puksiirrihmast ma ei hakka rääkimagi. Üheks viimaseks lisaks on nüüd püsivalt kaasas käsivints. Seda just tänu geopeitusele. Kunagi ei või teada kuhu sa sattuda võid ja parem olla valmis, kui et kusagil karu p#@$s mõelda kellele nüüd helistada. Õnnex seda viimast on vaid paar korda vaja läinud. Enamasti on ikka muud moodi hakkama saanud, või keegi juhtunud mõõda sõitma ja abistanud.