Tüüp: Tavaline aare Maakond / linn: Järvamaa Raskusaste: peidukoht 2.0, maastik 2.0 Suurus: mikro Aarde asukohainfo nägemiseks logi sisse! |
Kirjeldus:
SPA (Sakala PuhkeAla) seeria tutvustab teile Saarjõe õpperada. Rada pakub vaheldusrikast loodusmaastikku Saarjõe kaunitel kallastel. Kohati põlismetsailmeline mets ja kobraste poolt kaldasse uuristatud salakäigud teevad raja põnevaks ja salapäraseks. Õpperada kopeerib suures osas Saarjõge koos oma ürgoruga, mis on kohati üle 5 m sügav ja 40-50 m lai.
Edukat otsimist.
A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M|0|1|2|3|4
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z|5|6|7|8|9
Lingid: pole
Aarde sildid:
lahe_teostus (7), soovitan (5)(täpsemalt)
Geocaching.com kood: GC8NRCF
Logiteadete statistika:
127 (96,9%)
4
7
2
1
1
0
Kokku: 142
Matk alles algas ja ei tahtnud liiga kaua aega otsimisele kulutada. Ilmselt otsisime vähe valest kohast...
Nullist ei õnnestunud kahjuks vaatamata vihjele midagi leida.Leviga oli siin nii nagu oli, aga teadsin vähemalt seda, et GPS näitab õieti.Telefon toetab samuti neid EU Galileo satellite ja eksimisvõimalus on minimaalne.Kalibreerisin isegi nulli neljast suunast lähenemisega, aga ikka näitas ühte kohta sõpsikusse.Näha oli, et eelmised otsijad olid samuti kõvasti vaeva näinud kuna ümbrus oli tallutud ja segi keeratud.Ise arvasin, et aare peaks olema hoopis seal nõlval mahakukkunud puu juures, aga see oleks mingi 30 meetrit nihkes. Kirjelduses oli hoiatanud midagi rästikutest ja tänu sellele ei tihanud igale poole käsi toppida.Alles paar päeva tagasi Virumaal läks õnneks, et kätt rästikule pähe ei pannud.Võitsin maast pundi karulauku kui äkki kuulsin kummalist heli (tikksumist)Ei saanud arugi mis värk on kui äkki märkasin rõngas uimast rästikut.Vaatamata vihmasajule ja vilu ilmale passis ta seal puu juure ääres. Siin punktis veetsin tubli pool tundi ja lahkusin leiuta.Täna hommikul alles logi kirjutades loen logidest, et vihjest on vist alles aarde juures kasu ja koordinaadid samuti nihkes. Aga ütleme, et pole hullu, sest tagasi tuleb nii kui nii uuesti tulla.Seekord oligi selline "käed taskus" tulek ja igasugune geovarustus samuti teises autos.