Tüüp: Mõistatusaare Maakond / linn: Harjumaa Raskusaste: peidukoht 1.5, maastik 2.5 Suurus: mikro Aarde asukohainfo nägemiseks logi sisse! |
Kirjeldus:
Est:Kaptenil on olnud 2 laeva, mõlemad on kandnud kahte nime. Kirjuta vastuseks laevade teised sõnad.
Esimene seeria #1, kus on pusle, või google look.
Ing:The captain has had 2 ships, both bearing two names. Write the other words of the ships in response
You can validate your puzzle solution with certitude.
Vastus sisesta kujul sõna_sõna
A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M|0|1|2|3|4
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z|5|6|7|8|9
Lingid: pole
Aarde sildid: lumega_leitav (1)(täpsemalt)
Geocaching.com kood: GC9RRKY
Logiteadete statistika: 56 (96,6%) 2 3 1 1 1 0 Kokku: 64
Sattusin lõpuks sobivasse kanti. GPS soovitas hea parkimiskoha ja isegi rada läks lumes parkimiskohast aardeni. Täitsa viisakas topsik jäi ka kiirelt silma. Aitäh peitjale.
Täitsa viisakas, annab lootust, et mu pahameel ühe teise sama seeria aarde juures vb polegi õigustatud(veel on too leidmata) :) Tänud.
Ainult ühe selle seeria oma olen varem leidnud, seekordne vähemalt oli täitsa aarde moodi.
Lahendatud sai mõnda aega tagasi ning nüüd sai siis lõpuks ka kohapeale jõutud.
Kuna täna siit me teekond mööda läks, sai siin väike peatus tehtud. Tänud peitjale.
Pärast Medi tööotsa Lasnamäel põikasin siit läbi. Kallurijuht tundus esialgu segavat, aga lähemale jalutades sain temast siiski mööda ja rahus logida. Ei murdnud midagi. Täitsa okoo peidik ja kenasti leitav. Tänan peitmast ja adopteerimast! :-)
Kuna aarde peitja lahkus Eestist, olin nõus aarde adopteerima. Olukorda kohapeal kontrollimas käinud ei ole.
GC lehel ajutiselt suletud 4 mai teatega "Suletud veel ei tea".
Selle vastuse pommitamisega läks ikka üksjagu aega - äärmiselt kiuslik suhtumine peitja poolt. Õnneks saabus ühel hetkel valgustav logi ja koht selgeks. Täna möödaminnes kiirelt nimed kirja. Aitäh, aga palun rohkem nii mitte teha!
No selle seeriaga oli tore lugu küll. Kõik pusled panin ise kokku aga vastused sain lapaelt. Tänud!
Selle aarde lahendus oli veel tegemata, kuid enne kodust väljumist sai kiire info otsimine tehtud ning tänu Karli näpunäidetele saigi geokontroll esimese korraga roheliseks. Seega, see lahenduskäik oli me jaoks üsna lihtne. Kohapealne sooritus läks niisamuti kergelt ja olidki nimed kirjas. Aitäh.
No oli alles külm tuul. Kuna mugu oli puude varjus bussi ootel, siis tegeime külma tuule käes karjääri silmitsedes aega parajaks. Lõpuks tuli buss ja saimegi logima minna. Nii külmas on nii väiksesse konteineriga logimine päris valulik tegevus. Tänud aarde eest.
Mõistatuse esimene osa oli pigem lihtne aga mis vormingus see checkeris vastuseks sobitada? Proovisin erinevates keeltes. Tühiku asemele panin nii sidekriipsu, koma, punkti. Isegi ka õigeks osutunud alakriipsu aga polnud aimugi, et vastuse lõpus peab samuti alakriipsu kasutama. Loogikavaba.
Kohapeal kiire peatus koduteel. Logi kirja, järgi sai uuritud ka Alexi&Mooritza poolt mainitud tulevikulogija ja lõpetuseks pilguheit karjäärile.
Koju sõites jäi aare mugavalt teele. Oli selline kiire leid. Aitäh!
Aare jäi sobivasti teekonnale ja tegime kiire peatuse. Aitäh aarde eest.
Selle mõistatusega oli veidi pusimist, aga õnneks sai tehtud. Täna oli vaja mõistatust ja tulime siia kutsaga jalutama. Kui ma üritasin lõpp-punkti võimalikult täpselt paika saada märkas Mai juba aaret. Aitäh!
Mul vist veel vedas, et lahendasin suht kohe peale avaldumist mõistatuse.. siis oli väikegi loogika veel olemas.. kuigi ka selleni jõudmine võttis oma aja..
Tänan peitmast.
M6istatusi on jah igasuguseid. Raskeid, kergeid, lahedaid, 6elaid, vaimukaid ja siis veel... Igastahes täna t6mbasin joone alla sellele. Tänud peitjale
Ei olnud ju nii väga pikk paus aarete otsimisega. Tee mis tahad ei näe, alustasime aarde peidikuga aga ei näinud. Küsisin abi ja lõpuks sai vaid ennast kirutud, kui pime saab inimene olla? Tänud peitjale aarde eest.
Ilusa ilma puhul oli plaanis mootorrattaga väike geotuur teha. Saime kesklinna ummikust minema ja siia oli mõnus drive-in teha. Natuke ringi vaatamist ja saime nimed kirja. Mõistatus polnud hull, aga see sisestusviis oli ikka väga. Torpat leitud.
No sutsu läks aega enne kui nägijaks saime ;)
Aitäh aarde eest!
Mõistatuse lahendamine võttis omajagu aega kuna see va kavalus on ju sees. Kohapeal õnneks midagi keerulist ei olnud ning tegelikult oleks saanud veidi lähemalegi auto korraks jätta. Siiski sain oma 100 meetrise jalutuskäigu tehtud ning ka aarde leidmine muret ei valmistanud. (1146) Aitäh!
Küsimusest sain ma aru. Nimede kirjutamine tuli ka õigesti välja, aga seda ma ju ei teadnud, et ainult kirjavahemärk vale oli. Nii need teised sadakond möödalasku saab minu nime taha kirja panna. Õnneks oli lõpp kenasti seal, kus olema pidi... ilma semikoolonite sulgude ja muude märkideta.
Trobat. Lausa trobat i iniciat sessió.
Nagu seeria neljanda, nii ka viienda tüki peidukoht on kindlasti palju parem kui prügihunnik. Positiivne areng selles mõttes.
Aga Certitude vastuse oodatav formaat? Tule jumal appi! See teeb peidukoha raskusastmeks vähemalt 4.5 kui mitte lausa 5.0! Vahepeal leiulogides välja lekkinud alakriipsu jutt ei aidanud mind ka mitte põrmugi, sest - nojah, tule jumal appi... Miks just nii? Kuidas peaks keegi oma peaga loogiliselt mõeldes selle peale tulema? Laevade nimed on ju iseenesest kõigile mõne minutiga selged... Kas mõistatuse point on sundida pöörduma peitja või eelmiste leidjate poole vihjete nurumiseks? (Korduvad sõnumid stiilis "Ogie või valed nr?") Mul seda kommet pole, ent mõned head inimesed aitasid omaalgatuslikult kui mitteleiulogi välja panin. Tõsiselt soovitaksin peitjale antud küsimuse vastus vormistada ilma igasuguste kirjavahemärkideta (tühik on ok, kuna Certitude kaotab selle automaatselt ära).
PS. Logirullile läks vist kogemata eilne kuupäev. 20. mai on õige.
Jube raske ikka. "Google look" on nii põhjalikult tehtud, et varsti võin kirjutada uue Ühe Tüki episoodi õlgkübaraga piraadikapteni seiklustest :o) Võibolla saaks kirjeldusest selgemini aru, kui see oleks katalaani keeles kirjutatud. Aga võibolla ka mitte. Siinsamas nähtav Certitude loendur viitab selgelt vähemalt 4.0 raskusastmega peidukohale. Logisid lugesin ja alakriipsu oskan kasutada, ehkki ilmselt mitte õigesti või mitte õige koha peal, sest noh, pannkook ju täitsa sinine veel :D Sadakond proovitud kombinatsiooni lükkas Certitude igatahes tagasi, küllap siis eksisin olulisemate algandmetega. No trobat.
Kõige raskem oli muidugi vastus õigesti sisetada.Kohapeal õnneks saime kiirelt hakkama.Aitäh!
Oli vaja aega parajaks teha, nii et tulin logisin selle aarde ära. Aitäh!
Kahjuks on aga sellel mõistatuse sees veel teine mõistatus, kuidas õige vastus õigesti checkerisse sisestada. See osa võiks minu arvates ikkagi kirjelduses kirjas olla. Antud juhul on minu arust raskusaste liiga madal.
See aare tundus paras õhtuse rattasõidu jaoks. Juhtus nii, et olin koordinaadi sisestamisel vea teinud ja sattusin algul 1-2 kilomeetrit õigest kohast eemale. See oli aga ainult positiivne viga kuna tänu sellele tuli rattakilomeetreid rohkem. Peale aardeleidu tegin veel tiiru Tondiraba uuel kergliiklusteel ja tutvusin ka sealse mägiratta kohati päris väljakutsuva rajaga.
Selle seeria vist kõige keerulisem aare seni, lahenduse poolest just. Laevade nimed olid üsna kiirelt selged, aga et mil moel neid Certitudes sisestada, no see oli paras müstika. Peitjaga sai isegi ühendust võetud ja siis sain asjale pihta. Üldiselt on olnud tavaks, et kui on mitmest sõnast koosnev lahendus, siis Certitudes sisestamise kuju on aarde kirjelduses olemas, et kas kokki kirjutatult või alakriipsu abil või mingil muul moel. Kui seda pole, siis mõistatuse raskusaste tõuseb kindlasti. Muidu aare oli kergelt leitav, tänud.
Nagu kõigi eelnevate selle seeria aaretega oli ka siin Märten see, kes asja lahendamise enda peale võttis. Õiged nimed olid tal olemas küll, aga kontroll ei tahtnud koostööd teha. Lõpuks siiski näkkas ja saime punkti kaardile. Täna kimasime läbi, tops täitsa vinks-vonks, oluliselt parem kui seeria osad eelnevad. Aitäh!
Sattusin lahendama parimal ajal, kontrolli vimka oli just hetkeks avalikuks saanud. Tänud.
Oh, mulle see seeria meeldib. Tänu seeriale on saanud minust andunud multikatefänn ja elan põnevusega kaasa kapteni, tema naistekarja ja muude röövlite tegemistele. Samuti juhatavad koordinaadid sellistesse kohtadesse, mis siiani meeles on. Eriti hästi meenuvad OP2 ja OP3, kuhu lähen vb tulevikus veel niisamagi aega veetma. Kahjuks ei olnud OP4 nii meeldejääv, kuid kindlasti suudab see seeria mind veel korduvalt üllatada, ei kaota lootust.
OP5 aardega läks muidugi nii, et kuigi aardekirjeldus on selge nagu allikavesi, tegin checkerisse poolsada vale geokontrolli. Siiani olen üllatunud, kuidas see nii üheselt mõistetava kirjeldusega õnnestus, aga näed - vedas :) Oleks veel teinud, kuid kahjuks tuli Helen oma logiteatega, rikkus kogu peo ning sain kogemata koordinaadi kätte :(. Ma oleks tahtnud tegelikult veel 50 vale kontrolli teha õiget vastust sisestades. Olen sellega täiesti nõus, et Helen tuleks arhiveerida, kuid jätke palun aare alles. Palun ka edaspidi sarnaseid kohti tutvustada ning põnevat peamurdmist! Mulle meeldis, aitäh!
Astusime õhtul seeria viimase eksemplari juurest läbi, tänud Helenile ja Salmele kampa võtmast.
Selle aarde lahenduseni jõudmine on küll nagu Selgeltnägijate tuleproovi finaal geopeituritele. Esimeseks proovi aimata, mida peitja küsib ja siis proovi veel ära arvata, kuidas see vastus Certitudile _ sobiks. Taolise kadalipu läbimisel peaks aarde raskusaste küll paar pügalat kõrgem olema. Kohapeal õnneks läks kõik juba lihtsalt, õhtupäikeses säras konteiner juba eemalt vastu.
Nii nii nii.. hommikul kell 11.35 avaldus aare, mina sain sellest teada alles pool tundi hiljem. Mõistatusega läks lihtsasti, nagu naksti olidki numbrid käes :) Siis vaatasin lõpu asukohta ning tõdesin, et sinna küll ei jõua nüüd esimesena, sest küsimärk kaardil oli põhimõtteliselt maja ees ning lõpp asus noo ikka kaugemal.. Aga hommikused pannkoogid said söödud ning kohv sai ka joodud ning siis oligi kohe kiire minek. Teel sinna jäime iga võimaliku punase tule taha kinni ://. Lõpuks jõudsime kohale ning saime hakata otsima leid tuli päris kiiresti. Rullisin logiraamatu lahti mõeldes, et kas see ongi see esimene FTF minul. Rullisin ta täiesti lahti ja no pagan esimesed olid jõudnud 12 min varem Suured tänud aarde eest!