Tüüp: Virtuaalne aare Maakond / linn: Tallinna linn Raskusaste: peidukoht 5.0, maastik 5.0 Suurus: normaalne Aarde asukohainfo nägemiseks logi sisse! |
Kirjeldus:
Noniii. On aeg lisada oma telefonigaleriisse veel üks kena pilt. Selline, mida pildistades arvad, et vaatad seda veel kunagi tulevikus, aga reaalsuses loomulikult mitte kunagi.
Siiski- siiski, ka mina tahan seda pilti näha. See peab olema tehtud pimedal ajal, maandumisel Tallinna lennurajale 08 ( ja just 08), 500ft kõrguselt Ülemiste järve kohalt, piloodi või kaaspiloodi vaatest, ehk siis esiaknast.
Näidispilt lisatud.
Detailideni mittesobivad logid loomulikult kustutatakse ja loetakse mitteleiuks.
Virtual Rewards 1.04 - 2024-2025 This Virtual Cache is part of a limited release of Virtuals created between March 31, 2024 and April 02, 2024. Learn more about Virtual Rewards 1.04 on the local Geocaching Blob.
P.S. kui päriselt tahad kunagi sellist pilti, siis ma tean, kuidas saab ;)
Vihje: pole
Lingid: pole
Aarde sildid:
drive-in (1), telkimiskoht (1), 2024_aasta_aarde_kandidaat (1), tasuline_sissepääs (1), taskulamp (1), seened (1), rulluisurada (1), rattaga_raske (1), rästikud (1), räätsad (1), puugid (1), pliiats_kaasa (1), ööaare (1), lumega_raske (1), lahe_teostus (1), kalastuskoht (1), väljakutse (1), ilus_vaade (1), vaatamisväärsus (1), gpsita_leitav (1), uv-lamp (1)(täpsemalt)
Geocaching.com kood: pole
Logiteadete statistika:
0
1
14
0
0
1
0
Kokku: 16
Aarde ilmudes tekkis meil kohe mõte minna Pärnu lennuväljale ja paluda seal baseeruvatelt Ämari poistelt väikest teenet. Kuna neil parajasti midagi muud teha ka polnud, siis kutsuti meid pardale ja lend võis alata. Jõudsime ilusasti pimeduse saabudes pealinna ja saime ilusa pildi ka veel teha. Tänud peitjale huvitava aarde eest.
Mul on Microsoftis üks tuttav. Siinses kontekstis nimetagem teda lihtsalt Copilot-iks. Ta läbis hiljuti ChatGPT piloodikursuse ning püüab üldse ajaga kaasas käia. Vahest õnnestub see paremini, vahest vähem. Igatahes võtsin ta tänaõhtusele taevatiirule kaaspiloodiks ja palusin õigel ajal pildi teha.
Kusjuures see aare avaldus täpselt õigel ajal kuna täna oligi plaanis lennukiga väike ring teha. Aga kuna nõutud oli just pimedal ajal siis tiirule sai alles kella 8 aeg mindud ja pimedas tagasi ja ühtlasi tegin ka pildi klõpsu ära, kogu selle retkega sain ka ühe puugi :( Aga tuleb välja, et geopeiturid pole vaene rahvas, nii kui nõutakse siis aetakse kohe oma tiivulised pillid garaazidest välja ja minnakse tuurile, et saaks linnukese kirja, võimas :)
Oi kuidas mulle meeldib lennata,nii ma täna vara,vara hommikul tegin mõned tiirud Tallinna kohal enne tööd.
Mida kõike geopeituse nimel ka tegema ei peaks. Õnneks leidub alati igale probleemile lahendus ja kõik aarded on logitavad kui ainult väga tahta :)
Nägin täna öösel unes, et ma lendan. Ei, tiibu polnud mulle kasvanud, ikka lennukiga lendasin. Ja täitsa meie ilusa kodumaa kohal. Et hommikuks korralikult tööle jõuda, pidin enne ärkamist maanduma ka. Kus siis mujal, kui mitte Tallinna Lennujaamas. Kui hommikul oma voodis silmad lahti lõin ja märkasin uut aaret, siis kerisin vaid unenäolindi tagasi ja salvestasin ühe kindla hetke telefoni galeriisse. Täitsa huvitavad kokkusattumused :)
Otsisin ka telefoni galeriist vastava pildi üles. Küll see geopeitus on ikka raskeks tehtud :)
Pimedas maandumine on äge, tuled säravad ja vaade on uhke. Tallinna lennujaamas on pimedal ajal vilgas liiklus, pressisime end maandudes kahe suure lennuki vahele.
Päris hea ahvatlus.
Ka kaugpiloot on piloot. Ehk siis peale hämardumist saavad osad droonimehed oma fotod ilusti kätte. Piloodivaate ja esiakna korraldab ka ära. Ennegi lennuväljade läheduses seigeldud, asi see suurele rajale maandumine korraks ära teha.
Vat kus jupstükk. See virtual avanes just õigel hetkel. Olime täna varahommikul just tagasi saabumas oma Itaalia lihadevõtete lühireisilt mille me tänu fortuunale eelmine nädal saime. Lisaks täismajutusele, kõik hinnas söökidele, jookidele ja personaalspaale sisaldas pakett ka põhjalikumat lennumasina tutvustamist. Tänu millele täitsa õnnestus teha ka mõned kaadrid nii tõusmisel kui ka maandumisel. Päris juhtkangi (vms) küll kätte ei antud aga kaaspiloodi kohal istuda oli äge küll. Tänu kella lükkamisele sai veel ka hommikuhämaruses sellised pimedamad pildid teha.