Saaremaa
!!! Arhiveeritud !!!
Peitis 08.05.12 kapten Otto ja [geocaching]
| Tüüp: Mõistatusaare Maakond / linn: Saaremaa Raskusaste: peidukoht 2.0, maastik 2.0 Suurus: mikro Aarde asukohainfo nägemiseks logi sisse! |
Kirjeldus:
P/L Saaremaa on kolmest õest teisena "sündinud" Saaremaa Laevakompanii parvlaev. Saaremaa teenindab reisijaid Kuivastu-Virtsu liinil.
Aarde kirjeldus ja asukoht muutunud 10.08.2012.
Et laeva ülesõidu aeg on 25 minutit ja segavaid mugusid palju, siis ei saanud multiaarde koordinaadid väga keerulistesse kohtadesse. Põhjalaiuse leiad 6ndalt tekilt (meeskonnatekk) vööripoolse korstna kõrvalt toolilt. Idapikkus on 5ndal tekil (reisijatetekk) umbreelingu all laeva ahtripoolses otsas vasakul pardal oleva päästerõnga juures. Talvel leiad mõlemad koordinaadid reisijateteki "peidukast"! NB! Kus on laeva vöör ja ahter? Tavaline loogika ei pruugi sihile viia ;) Koordinaadid täpsustatud maa-ameti järgi, GPS näitas millegipärast mõlema koordinaadi puhul sekundikümnendiku vähem.
Piletihinnad saad SIIT ja graafikud samuti Tuulelaevade kodulehelt. Samuti saad jälgida Saaremaa liikumist kasutades AIS.
Lisaks on võimalik aardetopsi koordinaadid hankida kahest kohast (kui pole tahtmist Saaremaaga sõita):
N58°34'30.1" E23°30'30.8"
ja N58°34'25,0" E23°23'46.1",
mõlema vihje: kollane. Maismaaeelpunktide maastiku raskusaste on 2-3, talvisel ajal või halva ilmaga võib raskusaste tõusta, peidukoht 2.0, mugavam abivahendiga.
Muguoht on olemas nii eelpunktide kui ka lõppaarde juures. Mõned punktid on turvakaamera vaateväljas. Midagi näppida eelpunktide juures ei ole vaja ega tohi.
Laevas asuvad eelpunktid ei ole leitavad ööpäevaringselt ega iga päev. Samas on sealt koordinaadid kätte saada lihtsam. Konteineris vaid logiraamat.
PS võiksid ka siin logida.
Kui aega üle jääb ja pilku teravdad, võid vaadata, kuhu võiksid peidetud olla Viirelaiu ja Virtsu majaka aarded ;) Toredat meresõitu!
Vihje: pole
Lingid: http://www.marinetraffic.com/ais/shipdetails.aspx?mmsi=276788000
Aarde sildid:
ilus_vaade (3), soovitan (1)(täpsemalt)
Geocaching.com kood: GC3K0CT
Logiteadete statistika:
26 (59,1%) 18
7
0
0
0
0
Kokku: 51
esmaleidjale | vihjepilt |
4 august 2013 kommenteeris
Märt [mart
]
Muutsin aarde staatust. Uus staatus on "Arhiveeritud".
3 august 2013 kommenteeris
Hannes [hpalang1]
Ja nii kaks korda järjest :)
29 juuli 2013 leidis
Maire ja kristjan [sportlane]
Leitud.
29 juuli 2013 leidis
Krstjan&Maire [ftf]
Ulalala, meil läks küll hästi. Sadamas sattusime õigele laevale. Enne laeva tulekut oli meil sadamas natuke aega ja siis lugesime kirjeldust ühtepidi ja siis jälle teistpidi, no ikka selleks, et meil pärast need tüürid ja ahtrid selged oleksid ja me teaksime kuhu minna. Ühe koordinaadiga läks kergelt, kuna mugud ei olnud sinna veel jõudnud, kuid teisega läks natuke pikemlt, kuna kõik kohad olid kõrvalisi inimesi täis. Tegime sahkermahkerit ja saime need teised koordinaadid ka ikka lõpuks kätte ja loomulikult nimed ka logiraamatusse.
27 juuli 2013 ei leidnud
jalgratas ja [timix]
Ega mul polnud võimalustki leida tegelikult, sest tulin valelt poolt ning kätte oleks olnud võimalik saada ainult üks koordinaat. Natuke ja koordinaati ja natuke kirvest oleks võib-olla ka positiivse tulemuseni viinud, aga ma ei viitsinud :) Käisin veel hetk enne praami Kuivastu maismaapunkti otsimas, kuid vihjet ma ei lugenud ja seega ei osanud väga kuskilt otsida kah. Aega oli samuti ainult loetud minutid. Ülesõidul sattusin kah just Muhumaa peale, nii et seal ei saanud kah otsida, aga ega see mul viimane kord sinna kanti sattuda pole. Saaremaa veel ju puha kollane :)
Muhumaa :(
18 juuli 2013 leidis
Max tiim [max]
Meie täitsime peitja poolsed ülesanded 110%-liselt. Kõigepealt sai otsitud nn. maismaal asuvad punktid. Vahepeal õnnestus meil üsna mitu korda sõita parvlaevaga "Muhumaa" ja kui me eile õhtul astusime laeva, tekkis kuidagi teine tunne. Umbes nagu Muumitrollidel oli aegaajalt mingi sisemine äratundmine, et midagi on õhus :) Ja kui siis kapten tervitas: "Tere tulemast parvlaev "Saaremaa" pardale!" Muidugi sähvatas, et nüüd otsime ka need laeval asuvad koordinaadid üles, nii nagu peitja ikka algselt aarde plaaninud oli. Ei mingit probleemi mugude vahelt koordinaate noppida ja ka sellega oli meil üks idee, et kumb on ahter ja kumb vöör :) Tehtud. Aardega läks natuke aega. Igasuguste vidinate juures on mul alati mure, et tegelikult on geopeitur väga võimekas kruvimises ja lahti näppimises. Ehk kõik mida vähegi on võimalik näppida ja liigutada, seda geopeiturid ju ka proovivad. Püüa siis arusaada, millist vidinat just peitja on mõelnud. Mul oli vist oma kolm loobumismõtet enne, kui õige koht silma jäi. Ei ole vaja valesid kohti näppida, piisab vaatamisest! Selle aarde juures meeldiski meile kõige rohkem laeval asuv osa, ikka täitsa teistmoodi osa kui teised aarded. Täname!
1 11 juuli 2013 leidis
Joonas [joonas444]
2144.
13 juuni 2013 ei leidnud
900 km tuulist Eestimaad: Lapsuliblikas ja L@ssie [lapsuliblikas]
Leidsime mõlemad koordinaadid, aga kas kirjutasime valesti üles, oli nendega mingi peitjapoolne vimka või mingi muu häda, aga leidmata see aare jäi. :(
http://www.bioneer.ee/tegutse/tuulepaeva_rattatuur_2013
9 juuni 2013 leidis
Paavo [speedy
]
Viimane kiirkorras leitud saare-aare. Silkasin kai lõppu maismaapunkti võtma. Kuna kõik teised seisid viksilt ja viisakalt autodega praamisabas, siis tundus justkui ei tohiks ma siin viibida. Aga olin ikkagi, ja tegelikult võisin ka. Kummardudes kadus vette Lilbi aardest saadud üheeurone. Küllap tõi siis vajalikku õnne :-)
Aare juba helistas, et kas vajan abi ja hakkas vihjeid andma, aga juba ma leidsingi - ja hoopis teisest kohast kui tema mõni aeg tagasi :-D Tüüpiline moraalne telefonitugi, mis aitab ka siis kui otseselt ei aita. Oli tore leida kaua oodatud saare-aare. Ka praamil leidsin vajalikud punktid üles, kõik olid olemas nagu vaja.
Aare korras, EVEJ. Aitäh! Tervitused peitjale! :-)
8 juuni 2013 leidis
Urve ja Hannes [jussike
]
Tagasiteel mandrile oli praamini veidi aega ja läksime veel kord proovima. Seekord läks õnneks, kuigi me ei oleks ilma suunava vihjeta sellisest kohast otsima hakanud.
6 juuni 2013 leidis
Aleks, Andrei ja [kidra]
Kolmas katse läks lõpuks õnneks. Täname peitjat
6 juuni 2013 leidis
Kadri, Andrei, Aivar & [alksy]
Kui päris aus olla, siis selle aardega sai algust tehtud vist juba novembris, mil laevalt koordinaate otsisime. Tundub, et oma otsimist me laeval piisavalt hästi varjata ei suutnud, ning üsna varsti tuli kapten meiega rääkima. Kuna ta aardega hästi kursis on saime temalt täiendavad vihjed ja leidsimegi vajalikud numbrid laevalt üles, seejärel lubati meid ka laeva silda. Päris uhke tunne oli. Kapten rääkis meile laevast ja näitas ka juhtimisseadmeid. Kuid maal oli kõik juba keerulisem, mitte ei tahtnud aare oma peidikust välja tulla, kuni nüüd lõpuks leidsime. Oli vist liiga lihtne. Väga suured tänud mõlemale peitjale!
5 juuni 2013 ei leidnud
Urve ja Hannes [jussike
]
Saime sadamast ühe koordinaadi ja laevast teise ning ... . Nullist ei õnnestunud midagi otsida. Uurisime siis lähemat ümbrust, aga tulemusteta. Abikõne ühele varasemale leidjale tekitas ainult suuremat segadust, teine abikõne teisele leidjale viis meie ideed täielikku kaosesse. Kas oleme pimedad või ..., aga leidmata jäi.
31 mai 2013 ei leidnud
Koit [koit46]
Sattusin valele laevale, st laev juba liigub...
1 jaanuar 2013 ei leidnud
Jandra [multifoon]
muhusse viis mind seekord hiiumaa, polnud saaremaa päev ja et sõit oli jäänud niigi väga hilisele ajale ja teeolud olid kohutavad, siis ei tekkinud ka võimalust maismaapunktide otsimiseks. muhumaalt mandrile sõites öeldi meile aga infotelefonis, et praamid sõidavad raskete jääolude tõttu vabagraafikuga ja see graafik juhtus olema selline, et mul jäi sadamas parasjagu aega maismaapunktinu jalutada ja suur oli mu rõõm, kui olin koordinaadid leidnud ja otse minu kõrval randus täies ilus saaremaa. aga no tee mis sa teed, laevalt ei suuda minu silmad koordinaate leida. kuigi aega oli mul terve ülesõidu jagu, sest sellise ilmaga ei viibinud tekil peale minu hingelistki, ja igasuguste vigade vältimiseks otsisin kõikide silma jäänud päästerõngaste ja korstende ümbrusest, siis ühtki numbrit mulle silma ei jäänud. pean vist endale laevaprillid muretsema. aga noh, idapikkus on ikka parem kui tühi geps ja järgmine kord jälle :)
1 25 detsember 2012 leidis
Aare, Rauno & Carolina [caro
]
Muhu tuuri alustuseks saatsime peitjale sõnumi ning palusime luba randumiseks. Selle peale organiseeris ta meid kaptenisillale, kus meile tehti täisekskursioon. Näidati masinaid ja selgitati kuidas laev pöörab, saime kapteniga pilti teha ja nägime ka laevapere ruume. Superäge ning soojad tervitused kapten Ottole! Maabudes otsisime kõigepealt teise aarde üles ning saime peitja poolt ka teolt tabatud. Siis asusime sellele aardele lähenemisteed otsima. Kolmas kord läks meil õnneks ning sumpasime läbi lume õige koha poole. Ja siis otsisime nii, et joped selga ära jäätusid. :D Viimaks oli Aare see, kellele aare silma hakkas ning siis ei jõudnud ära imestada, kuidas me küll nii pimedad olime. Kahjuks juhtus nii, et Levia pidi meie tehnilise probleemi tõttu aarde pärast koju kaasa võtma. Kui eelmise aarde logiraamatu suutsime täis kirjutada, siis tundus nüüd, et kõik aarded, mida me otsime, vajavad pärast meid ühte hooldust. :)
Suured tänud vägeva aarde eest! See oli meie päeva nael.
Tüürimees mõneks minutiks
12 oktoober 2012 leidis
Evelin ja [hertz]
Seekord õige laev ja meie õnneks ka pooltühi.Kõik vajaminev kiiresti ja lihtsalt käes.Nimed kribasime niiskese logiraamatuse.
5 oktoober 2012 leidis
Jan [muhujan]
Puhas laiskus, et siiamaani leidmata oli. Jubin kohe silma ei hakanud ja tore oligi. Kruttisin esmalt mingit teist vidinat aga seal ei olnud miskit. Kokkuvõttes laeva nimi vale, aarde asukoht vale. Aga muidu kena aare ;) Tänan peitjat!
30 august 2012 ei leidnud
Margus [caveman]
Kumb on ahter ja kumb vöör... hmm, sain teada, et see on üks veider laev. Kuna ei saanud aru, kumb on kumb, siis üritasin mõelemalt poolt piiluda. Aga kuna olen liiga tagasihoidlik avalikest kohtadest otsimisega, siis piilumiseks see jäigi.
Tagasiteel avastasin laevast õppematerjali, mille järgi sai selgeks, kumb on ahter ja kumb vöör aga siis ei viitsinud enam otsima hakata.
Kunagi teinekord ehk suurema seltskonnaga uuesti.
29 august 2012 ei leidnud
Tomi-Andre [tomiandrep]
Eile õhtul hilja tagasi sõites oli vahepunkte lausa lust otsida .. Praami peal oli ligi 20 reisijat ja vahepunktides ei seganud keegi. Päästerõnga juurest tulid koordinaadid kiirelt välja. Tooli/Toolide juures esimesel silmapilgul ei tuvastanud midagi. Siis valgustasin ka veel oma pealambiga kõik üle - Ikka mitte midagi. Kasutasin ka telefonis peegli süsteemi ent ka see ei andnud midagi head. Kas tõesti nii kavalalt ära peidetud? :/
2 18 august 2012 leidis
Rita, Lauri [algaja]
Pilditibi korraldusel uuurisime ühte täpselt samasugust laeva, et vööri ja ahtri määramisega segadust ei oleks. Kuna ma tean laevandusest väga palju, ehk siis oskan vähemasti enda arust seda sõna õigesti kirjutada siis tuli leida ebakõla. Leidsin ja sain pärast teada, et see ongi kõige kindlam moodus. Kui laev sadamasse jõudis panime hirmsa jooksuga vihjeid otsima. Leidsime kah. Maksma ei pidanud. Seega lalin, et see on tasuline aare oli väga vaieldav. Edasi vaatasime üle vana koha. Jah, sinna saab ka nii lähenda, et see silt on risti ees. Ja peale selle on veel kolm kohta lähenemiseks kus seda silti pole kuidagimoodi näha. Aga iga asja kohta saab alati nutma puhkeda kui muudmoodi hakkama ei saa. Uues kohas läks ikka mitu minutit, et topsik avastada. Peale seda oli Muhu jooksu start mida me ka vaatasime. Väga mõnus ajastus oli selle aarde leidmiseks. Aitäh.
16 august 2012 leidis
Triin & Hanno [hanno5000]
Kus suunas ahter ja kus vöör, pole probleemi, need punktid tulid lihtsalt, lõpule lähenemine nõudis ainult natuke orienteerumist. Aitähh!
16 august 2012 leidis
Hanno ja Triin [trine]
Kihutasime peitjaga võidu saarele, meie pooletunnine edumaa andis tasuks õige laeva ja võimaluse rahus otsida. Mul olid vihjed teada, aga ega Hannol ka kuigi kaua läinud, kuigi merereis tundus tõesti eriti lühike. Uutel koordinaatidel saime ikka korralikult turnida, väga kaval jubin! Lahe aare, aitäh ja kahju, et teolt tabamine seekord ära jäi (kiire väljakutse tuli Orissaarde, kus oli just praad ahjust välja võetud).
13 august 2012 leidis
Mari ja Siim [marx303]
Ausalt öeldes polnud mul aaret esimesest peidukast leides õrna aimugi, et ta arhiveeritud on. Selles mõttes läks paremini, kui kunagi üht mõistatusaaret otsides, mis meie kodust väljudes oli veel olemas, aga aardepaika jõudes vahepeal arhiveeritud ja tops ära võetud. Otsisime seal ikka kaua.
Käisin Siimul spordilaagris järel ja küsisin, kus ta nädalalõppu veeta tahab. Siim tahtis Saaremaale. Nii me Saaremaa aarde täiesti süüdimatult leidsimegi.
Kuna selgus, et admin oli enne meie leidu aarde arhiveerida otsustanud, siis võtsime kätte ja leidsime aarde teise versiooni ka, mis on veel lahedam kui esimene. Pikka iga aardele! Aitäh!
13 august 2012 kommenteeris
Andi [andi]
Uus staatus on jälle "OK / Aktiivne". Aare ei asu enam vastuoluliste siltide taga.
2 13 august 2012 leidis
Alex ja [pekadrip]
Ajalugu: Saaremaa aare oli esimene aare, mis oli plaanis otsida... plaan oli paika pandud u nädal tagasi. Kõik oli nagu korras...
9.august... lõhkeb pommm... aare pole legaalselt leitav.
Kiire reaktsioon- aare arhiivi... Ülereageerimine? Minu arust küll. Olen vakka, hoian keelt hammaste taga, sest ma ei tea asjast midagi ju täpselt...
Vaikin...
Loen logisid, peitja selgitusi privas ja ametlikul lehel... olen nõutu... miks... miks ei anta peitjale võimalust aaret ümber teha, kui olud muutunud on... miks, kui varasemast on välja lugeda selleks valmisolek? Kui peitja pole kinni varasemas...
Kuna aare on GC lehel siiski alles, siis jääb ta ikkagi nö. reisiplaani ja nüüd on huvi juba tunduvalt suurem...
Mis oli varem ja kuidas on nüüd...
Uued koordinaadid viivad huvitavasse kohta, kus ainsaks keelavaks märgiks on ujumise keeld. Aarde leidmiseks aga ujuma minek pole vajalik, seega on kõik legaalne...
Võtke või jätke, kuid selle aardega täitus minu profiili 500.. Suurima vale 502 (Alexil 1300, põhjust pokaal šampust juua ;) ) ... Põnev leid, provokatiivne logimine, vaieldav ja mida iganes muud...
Mind ei kurvasta selle leiu mitteleiuks muutmine, sest roheline täpp pole minu jaoks primaarne, kuid jabur on...
Me tõstame GC lehelt aardeid lihtsalt GP lehele, me tõstame aardeid GP lehelt GC lehele... sest nii on vaja, kuid miks ei anta siis võimalust peitjale asja muuta, kui ilmnevad asjaolud, mida varem polnud? Ajutisi keelde-käske satub aarete "teele" sageli... ja siis neid lihtsalt ei otsita. Nii lihtne see ongi...
Ma loodan, et see aare, nüüd ümbertehtud kujul (mis toimus ju ühe päeva jooksul), siiski jõuab taas GP lehele...
Peitjale aga suur aitäh! Sõltumata tulemusest, oli väga meeleolukas otsimine-leidmine. Logi läks kirja kell 00. 30
Tulevik? Tulevik on tume... ;)
2 13 august 2012 leidis
Koos Kadriga [alex]
Kui aare avaldati, sain vist esimesena küll numbrid kätte aga logimine ei õnnestunud.Täna saarte poole liikudes tuli uued numbrid hankida ja nendega käis leidmine lõbusalt.Pisut tatsamist ja imetlemist ning tehtud nagu niuhti!Huvi pärast läksime ja piilusime ka vanade koordinaatide asukohta(mis jäi küll ajutise aia tõttu lähemalt uurimata, muideks, kõik aarded ei peagi kohe ja koguaeg leitavad olema) ja praegune lõpp tundus isegi vahvam olevat.Suured tänud peitjale!!!
p.s. ka Mari logi oli uues ning ametlikult ligipääsetavas ning kättesaadavas logiraamatus!
Konkreetne arhiveeritud aare on füüsiliselt olemas ning kogu geopeituse aluseks olevad sissekanded logiraamatusse(ehk siis aare on leitud)legaalselt tehtavad.
10 august 2012 leidis
Siim ja Mari [marx303]
Sattusime Siimuga Saaremaale sõites Saaremaa pardale. Meil polnud koordinaatide leidmisega ainsatki probleemi. Lõppu lubati lahkelt minna ja nii see aare leitud sai.
9 august 2012 kommenteeris
Märt [mart
]
Kuna aarde asukoht on legaalselt tavageopeiturile kättesaamatu, ei ole seda aaret võimalik leida. Palun peitjal konteiner loodusest kõrvaldada. Ühtlasi kuuluvad kõik selle aarde leiuteated, mis on sisestatud peale arhiveerimistedet, mitteleidudeks muutmisele. Mis juhtub varasemate leiuteadetega, on alles uurimisel ja arutlusel. Muutsin aarde staatust. Uus staatus on "Arhiveeritud".
9 august 2012 ei leidnud
Triin [linnapreili]
!"#€%&/()= ja lõpus leidsin tara, mille küljes silt, mille sõnum oli suht ühe mõtteline. Seega - kas nüüd eeldatakse, et geopeiturid hakkavad käske eirama ning keelavat sõna ignoreerima ?
Kuna minul isiklikult ei ole kommet avalikult seadust/reegleid/käske eirata
seega eelistaks, et geopeituse aare asub 24h (või märgitud ajal) avalikult kättesaadavas kohas.
31 juuli 2012 ei leidnud
jandra [multifoon]
nii sinna kui tagasi sattusin sõitma saaremaaga. sinna sõidul ei jäänud otsimiseks mahti, sest tühi kõht nõudis kohvikus täitmist, aga tagasi tulles kulutasin kogu 25 minutit koordinaatide otsimisele. ei leidnud midagi
16 juuli 2012 ei leidnud
Piret [sylli]
Eelpunkte sai leitud nii maismaalt, kui ka laevast. Põnev oli kohe :) Lõpp-punkti jaoks jäi kahjuks vähe aega. Selle ajaga ei suutnud leida. Kuigi vahepeal kohtusin isegi teadja muguga, kes mind kõigepealt kõnetamisega ehmatas ja seejärel suunas. :) Ju siis ise olin pime. Eks järgmine kord uuesti. Tänud!
13 juuli 2012 leidis
Laurikas,Pillekas & Co [laurikas]
Logi läheb kirja 21 august, aare leitud 12 juuli, mõistatus lahendatud mingi aeg juunis. Seekord tuli meelde, et Saaremaa aarde jaoks on koordinaate vaja. Esimene probleem... kus on vöör ja kus ahter.. laev mõlematpidi täpselt samasugune. Vb siiski mitte täpselt.. sain ühelt laeva töötajalt vihje, mille järgi on kõige lihtsam vahet teha. Üritasin märkamatult tegutseda ja jaheda ilma tõttu ei olnud tekil ka peale minu praktiliselt kedagi, aga jäin siiski oma toimetamisega silma. Kui praam oli sadamst väljunud, väljus kaptenisillalt vormis mees ja otse minu suunas... Selgus, et kapten tuli uurima, kas vajalik sai ikka leitud :) Läksime koos ka korruse võrra allapoole ning kapten ütles, et ma peale teise punkti leidmist julgelt kaptenisilda tuleks. Et inimesi oli läheduses veel, siis pakkus kapten lahkelt ka neile ekskursiooni. Hoolimata igati toredast algusest, ei pannud ma sel päeval koordinaate gepsu, et nullis ära käia. Nii minnes kui tulles oli mul kiire, seega ei hakanud vaatamagi, kuhu nullpunkt jääb. Uuesti tuli see aare päevakorda alles kuu või poolteist hiljem, kui tulime tagasi kolmepäevaselt geotripilt. Tagantjärgi mõeldes nägime vist ka nulli lähedal olevat keelavat silti, aga piirkond oli avatud ja tundus, et hetkel on kõigil luba sinna minna. Nullis kaua ei läinud ja logi sai kirja. Miskipärast on vahepeal aare ilma mingi hoiatuseta ära arhiveeritud ning peale lõpp-punkti muutmist taas avatud. Geopeituse leht on pisut nagu savisaare tallinna juhtimine :)
13 juuli 2012 leidis
Andres, Janis,Pillekas,Laurikas [akas]
Kordinaadid sai geotripile minnes ära võetud.Leitud ja logitud. Tänud peitjale
13 juuli 2012 leidis
Sjoma, Akas, Laurikas ja Pillekas [sjoma]
Kuna olin varem juba N-koordinaadi üles leidnud, siis olin korra ka aaret otsimas käinud selle õigest kohast. Tol korral jäi leidmata ja nüüd kui E-koordinaat ka käes oli, siis sai ka aare leitud.
8 juuli 2012 leidis
Ülle ja Ervin [pinkpanther]
Tänanae geopäev algas siis "Saaremaa" praamil. Põhimõtteline küsimus, kus asub vöör, kus ahter, olulisi raskusi ei tekitanud. Olles korstna juurde jõudnud, tuli kohale Otto isiklikult ja tegi mõningaid vihjeid :) Õnneks olin aga juba sihile jõudmas, nii et tegin, mis vaja ja suundusin teise punkti juurde. Kokku 7 minutit! Jõudsime veel kohvi juua ja rahulikult andmed gepsu ajada. Aare ise oli mõnusalt nutikas jah - sai paduka käes logitud :)
7 juuli 2012 leidis
Miki ja Merle [miki]
Saarelt tagasiteel vaatasime üle. Kuigi saime mingi mokaotsast loa piirkonna külastamiseks, tundub, et aarde asukoht ei ole mõnda aega kõigile vaba juurdepääsuga. Saatsin peitjale meili ka situatsiooni kohta.
30 juuni 2012 ei leidnud
Triin [linnapreili]
Kui see aare avaldati oli mul rohkem küsimusi kui vastuseid. Eelkõige teemal, kas tõesti sellised aarded on aktsepteeritud ja kuidas otsida mugude lähedust ignoreerides. Teades tänu ühele ametlikule üritusele laeval, kus vöör ja kus ahter, siis pigem oli küsimus, et kas tõesti võiks leidmine olla nii lihtne, et 5minutiga enne randumist võiks ... Eip, ma kulutasin kogu ülesõidu aja 2le kohale ning midagit silma ei jäänud, mida koordinaadiks pidada. Lihtsalt tekstis mainitud ainsuses tool on kohapeal üldiselt mitmuses ja sama on tegelikult ka päästerõnga puhul. Isiklikult ei meeldi sellised mugude vaateväljas olevad aarded, kus peamise aja jälgin nö. enda seljatagust. Sellises kohas võiks aare olla 1.0 raskusastmega turistikas, minu arvamus.
29 juuni 2012 kommenteeris
. [kaits747
]
Terve ülesõit tagasi mandrile tuvastasin vööri ja ahtrit. Palju pildistatud kohti. Kui rahvas oli juba autodesse jooksnud sain numbrid kätte. Oeh!
22 juuni 2012 ei leidnud
Evelin ja [hertz]
Kahjuks oli jaanipäeva eel nii suur mugude hord laeval, et ei tekkinud võimalustki midagi otsida.
10 juuni 2012 ei leidnud
Triin [trine]
Paar päeva varem kihutasime lõpupunktist üsna lähedalt mööda, lootes, et tagasiteel jääb aega rohkem. Kõhklusi tekitasid ka vigases keeles sildid, õigupoolest mitte sõnade pärast, vaid üsna üheselt mõistetava pildilise sõnumi tõttu. Pühapäeval võtsin julguse kokku ja hiilisin nulli, kuid aega oli umbes seitse minutit ja muidugi sellise pinge all ei leia. Aga selle aarde mitteleidmine on tore, ma tulen jälle :)
8 juuni 2012 ei leidnud
Triin [trine]
Sõitsin saarele koos paarikümne muguga ja kuna see reis kippus algusest peale klassiekskursiooni mõõtmeid võtma, suutsime linnast väljasõiduga hilineda poolteist tundi (!) - kuid uskumatu sai teoks ja kõik hajameelsed jõudsid siiski minut pärast praami väljumisaega sadamasse ja pääsesime laeva. Õigesse laeva :) Kuna olin pühendanud mõned agarad kaaslased vihjete otsimise mängu, ründasid nemad otsekoheselt laevamugusid igasuguste mereteemaliste küsimustega - nagu vöör ja ahter - ja nähes meie huvi, kutsuti kogu grupp kaptenisilda. Jälle dilemma, otsida vihjeid või kasutada haruldast juhust? Läksin üles, ja vist ajas kari segaseid kapteni tavarutiini sassi, igatahes oli teadaanne seekord, et saabume sadamasse nelja minuti pärast - just piisav aeg vihjepunktide leidmiseks. Äge reis oli, tänud peitjatele!
3 juuni 2012 ei leidnud
Liisu ja Erik [hel]
Nii kiirelt möödunud sõitu sellel marsruudil pole veel olnud, super. Põhiküsimus on mitte "kas olla või mitte olla?", vaid kus vöör, kus ahter? :) Õnnestus vaatamata kohapealsele uurimistööle ikka valesti panna. Aga saime numbrid kätte :) Logiraamat, oota meid! Täname peitjat :)
27 mai 2012 leidis
Maku [maku]
Hommikul esimeste laevadega on koordinaate väga mõnus otsida. Aare paljastus peale mõningast otsimist, oli teine päris kaval.
26 mai 2012 kommenteeris
Tarmo ja Eero [valap]
Ah jaa. Kuivastupoolses maismaanullis sai teolt tabatud sadamamugu kollane värvipott käes. Üritas kõike võimalikku ja võimatut kollaseks värvida. Küsimusele, et kas midagi kahtlast oma paintteel ka märkas ei osanud midagi arusaadavat vastata. Aare läheb järjest huvitavamaks.
25 mai 2012 ei leidnud
Tarmo ja Eero [valap]
Meeskonnaliige hakkas meie tegevuse suhtes kõrgendatud tähelepanu üles näitama. Seletasime talle miks ja milleks me selliseid kahtlasi liigutusi teeme. Siis leidsime koos laevamuguga ühe koordinaadi. Teist aga ei suutnud leida. Siis hakkas kõigil kiire. Järgmine kord siis.
25 mai 2012 ei leidnud
Mark [mark]
Üks asi sai vähemalt selgeks - kus on laeva vöör ja kus on ahter. Vööripoolseid koordinaate laevalt leida ei õnnestunud ja kaldal ei olnud aega otsida. Kuid kuna laeva meeskond on aardest teadlikud siis oli kogu aeg selline tunne, et minu ponnistlusi jälgitakse ülevalt sillalt ja itsitatakse pihku ;). aga igati tore aardeidee. eks teinekord otsib teist poolt koordinaadist kaldalt. tänud!
17 mai 2012 leidis
teetm [teetm]
Sai proovitud esimest korda uut gepsu. Praami igatahes leidis üles. Ahter ja vöör sai ka kergelt leitud ja kohe olid ka koordinaadid käes. Aardeni jõudmine oli raskendatud. Suured metsaveokid tahtsid maha tallata ja siis veel kuri käpp vuhas ka koguaeg peakohal suurte palkidega. Aga igaljuhul sai konteiner leitud, logitud ja elusalt tagasi. Tänud peitjale.
15 mai 2012 leidis
Liia [groll]
Kõik sobis - praam oli õige, ahter ja vöör andsid oma numbrid heaga kätte ja lõppaare ootas kannatlikult esmaleidu. Meened olid vahvad ja siin ka õnnitlus Saaremaa Laevakompaniile 20-nda sünnipäeva puhul. Tänud peitjale.
14 mai 2012 ei leidnud
Alex [alex]
Tegelikult peaks statistika jaoks kirja panema, et mätta poolsest otsast ma numbreid ei leidnud.Vaatasin küll ringi ja ilmselt jäin ka kaamerasse aga lahendusnumbrid tulid ikka seal kus peitja on mõelnud.Eks järgmiste külastuste ajal katsun ka logi kirja saada.Suured tänud vahva lahenduse eest!
14 mai 2012 kommenteeris
Märt [mart
]
Muutsin aarde staatust. Uus staatus on "OK / Aktiivne".