Tüüp: Mõistatusaare Maakond / linn: Harjumaa Raskusaste: peidukoht 3.5, maastik 2.5 Suurus: mikro Aarde asukohainfo nägemiseks logi sisse! |
Kirjeldus:
Aarde leidmine on lihtne, mida suurema kütusekuluga auto seda lihtsam. Edu!
Nullist stardime, sõidame otse Maardu linna poole, paistab lauge kurv mis keerab paremale.
Väike mäkke tõus ja peale seda keerame paremale. Paremat kätt paistab prügikast, sõidame üle lamava politseiniku, laseme jalakäijad üle tee.
Edasi kaugel paistab valgusfoor ja keerame sealt vasakule.
Ristmikust sõidame otse, varsti hakkab paremat kätt paistma pood kus on peal puuviljad.
Ülekäigurada ja laseme jälle inimesed üle tee, kui keegi ei taha siis on kohe tulemas ka järgmine ülekäigurada.
Varsti tuleb valgusfoor kust lähme otse. Ja peale seda esimesel võimalusel keerame vasakule, peale pööret on paremat kätt pood.
Paistavad kaks lamavat politseiniku millest mõlemast sõidame üle. Ülekäiguraja juurest keerame vasakule, peale seda paremat kätt on kivi tee ääres.
Vasakut kätt paistab mänguväljak, kiiged, liivakast. Otse ees on valge sein kust keerame mööda teed paremale.
Möödume paremal olevast kivist. Enne suuremat ristmiku vasakul näeme sinist maja, ristmikust keerame vasakule. Ja kohe varsti hakkab vasakut kätt
paistma kunstiteos maja seinal. Varsti paistab märk kus kaks kriipsujukut jooksevad vasakule, lähme neist mööda.
Paremat kätt paistab tarkuse ehitis, siis keerame paremale. Vasakut kätt paistab mänguväljak, jätkame teekonda mööda peateed ja näeme varsti märki ühesuunalise tee lõpp.
Keerame vasakule ja kohe paremale. Näeme igas suunas hästi palju autosid mis pargivad.
Peale kerget vasakut kurvi näeme otse ees kosmose raketti. Korra võib kiirelt peatuse teha ja vaadata kütuse näidikut. Peale vaatamist jätkame teekonda.
Lamavad politseinikud maas kust võib kiiresti üle sõita. Paremal on rohelist värvi torust nikerdused ja kohe peale seda väike mänguväljak.
Tee on kehva, nii et andke julgelt gaasi ja tunnetake kütuse kulumist. Vasakul paistab pood.
Otse ees valge majake kahe korstnaga, paistab veel prügikonteiner ja ka roheline wc. Neid ei pruugi seal muidugi aasta ringi olla.
Aga enne valget maja keerame vasakule.
Paremat kätt enne ristmiku paistab lambikuppel, kust keerame ka paremale. Paremal tundub olevat mingisugune vana bensiinijaam.
Paistavad jälle otse ees ülekäigurajad, paremal on bussipeatus kus võib inimesi kohata.
Edasi vasakut kätt on telliskivi majad ja hakkab paistma beeži värvi maja kust enne seda keerame vasakule.
Sõidame ülesse mäkke ja jätkame teekonda otse. Peale teist ülekäigurada on paremat kätt kivi kust keerame kohe vasakule. Tee on kehva.
Keerame maja ette paremale. Vasakul on P täht, ainult valdaja loal. Enne järgmist maja keerame vasakule.
Majal on kokku 6 paraadnat. Ees on sinise küljega maja, keerame enne seda vasakule ja kohe paremale.
Oleme kuskil maja ees. Enne järgmist maja keerame vasakule. Ja möödume koledast valgest majast mis on paremat kätt.
Vasakul paistab väike köögi maja millest sõidame mööda. Otse ees hakkab paistma pood, sõidame alla ja keerame laugelt vasakule.
Ja jätkame teekonda valgusfoori juurde. Valgusfoori juurest sõidame ilusti otse.
Tulevad järgmised ülekäigurajad ja sõidame otse. Siis mingu maa pärast tuleb väike kurv paremale.
Vasakut kätt on suur pood, ees on valgusfoor kust keerame paremale. Siin saab juba tempot tõsta ja lausa 70km/h sõita.
Otse ees paistab ilus kõrge maja. Nii vasakul kui ka paremal on bussipeatused.
Vasakul mingi keskus. Siis näeme otse peatee märki ja sõidame mööda peateed edasi. Nüüd väike jõnka paremale ja kohe vasakule.
Otse ees on tee mille taga paistab bussipeatus. Mööda teed keerame vasakule suure tee peale ja sõidame otse veidi maad.
Kuni näeme teeviitasid vasakut kätt aga meie sõidame ikka otse edasi. Vasakut kätt on pood, paremal pool paistavad kõrged tornid.
Tuleb ristmik, hoiame laugelt paremale ja jätkame mööda teed.
Sõidame niikaugele kui saab ja keerame ennem aeda vasakule.
Sõidame pikalt edasi kuni näeme väikest kurvi vasakule.
Enne järgmist ristmikku jääme seisma ja otsime aaret loogilisest kohast.
A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M|0|1|2|3|4
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z|5|6|7|8|9
Lingid: pole
Aarde sildid: soovitan (2), lahe_teostus (2), välimõistatus (1), pliiats_kaasa (1), lumega_leitav (1)(täpsemalt)
Geocaching.com kood: GC84390
Logiteadete statistika: 77 (97,5%) 2 4 0 0 1 0 Kokku: 84
Mööda sõidul ei suutnud ka ise enam konteinerit leida. Ei näe enam mingit mõtet seda taastada, esiteks on maardus palju muutunud ja maju üle värvitud jne, aarde kirjeldus ei pea enam paika. Loeme teema lõppenuks, aitäh kõigile kes koos minuga kütust kulutasid :)
See hetk kui otsid kõikvõimalikke ristmike kuna pole kindel, et see esmane vaatluskoht õige on. Lõpuks ikka uuesti tagasi esimesse vaadatud kohta logima :)
Kuna Mannu auto on suhteliselt ökonoomne, siis saime plaanitust veidi rohkem tiirutada ja kütust kulutada ja logimine ei läinud ka ülemäära kergelt - esimesel katsel esimesest kohast eu leidnud, sai veel umbes 107 kohta läbi vaadatud, korra tagasi sõidetud ristmikku otsima ja siis teisel katsel ikka esimeses kohas ka logitud :D
Kütust sai kulutatud täpselt nii palju, kui palju aarde asupaika kohale sõites kulus. Aga kuigi enne polnud Maardus ringi kodjanud, tulid mõned kohad lõppu sõites täitsa tuttavad ette. Nii et mõistatust lahendades sai ikka Maarduga kohe täitsa tutvutud. Tänud peitjale toreda mõistatuse ja aarde peitmise eest.
Osa teest läbisin gmaps’i abil, lõpposa juba autoga. Aarde leidsin loogilisest kohast, see kord õnneks ei pidanud midagi lahti kruvima :) Tänud aarde eest!
Ma kulutasin täna aarde lahendamiseks kütust küll, aga selleks kütuseks oli elekter arvutile ja kuida see elekter toodetud on seda nüüd küll ei tea. Aaret tuli otsima tulla muidugi bensuliini kulutades. Kohapeal olin natuke koba, aga lõpuks sai logi ikka kirja. Tänud toreda lahenduse eest.
Märten kulutas virtuaalselt kütust, siis kulutasin mina kontrolli käigus kütust, siis kulutas taas tema logimiseks. Nüüd oli minu kord nimi kirja panna. Kõrval toimus mingi teetöö, aga tundus, et keegi mulle tähelepanu ei pööranud.
Aitäh, kuna mina sain selle poolmuidu lahendatud, siis võib öelda, küll, et mõnus mõistatus :P
Kuna kütuse hind on ajas ikka rängalt tõusnud ja vahepeal lausa üle 2€ liitri kohta olnud, siis ei tahtnud ma füüsiliselt seda sõitmist teha. Virtuaalselt Google Maps abiga sai see Maardu läbi sõidetud ning lõpp paika. Potentsiaalseid loogilisi kohti oli minu jaoks kaks, aga esimesest vaadatust leidus konteiner. Nüüd oli ainult kohale sõitmise vaev. Tänud.
Esmalt otsisime valest kohast ja kuna lapsesuu ei valeta, siis nõustusime, et aaret siin ei ole. Järgmises kohas läks aga palju edukamalt ning tuvastasime aardetopsi ja saime nimed kirja panna. (1088) Aitäh!
Kütus on kallis. Ei saa seda väärtuslikku kraami tühjasõitmisele raisata, sest on veel nii palju aardeid, mis mind ootavad. Kasutasin arvuti abi ja tegin sõidu virtuaalselt ning täna jäi Carolysile konteiner näppu. Aitäh!
Sõitsime ja kohale sõitsime. Aga ainsas loogilises kohas olid sipelgad aarde maa alla kaevanud. Lahkusime meeleheites ja ahastusest käsi murdes. Jälgime kas keegi leiab siis võtame end uuesti kokku (võibolla) Natuke kahtlustame ka oma loogikat, aga siiski mitte eriti.
Kurat kui hea, et kütust sai kulutatud siis, kui hinnad tundusid kõrged, kuid tegelikkuses praegusega (2€/l) võrreldes täitsa okei olid. Kärt hoiab aaretel silma peal, et mis tuleb kättesaamatusest kättesaadavaks ning ajab ka tabelites näpuga järge, et millist aaret millal vaja. Ma olen loobunud, aga täna õnnestus tal mind välja meelitada, et see hea drive-in ja harjutame koeraga autosõitu. Mitte, et seda oleks vaja harjutada, sest tüüp üliõnnelik, kui saab autos süles istuda ja Kärdi jopet närida (mida ma siis keelan muudkui rooli tagant). Aga noh, vahepeal võib ju mõne aarde otsida :) Aare varasemalt lahendatud, täitsa lahe oli ja vaatamata sellele, et keskkond tasapisi muutunud, siis loogikaga oli võimalik täitsa asi ära lahendada. Lihtsalt lõpus tünnike lahkunud oli. Täna kenasti olemas oli ning Kärt tegeles logimistegevustega, mina istusin Freddiga autos, kes süles kerra keeras ja oma elu teise aardeleiu lihtsalt maha magas, kuigi päris kaua läks aega,et logi kirja saada - pastakas tuli leida, kleeps logirulli ümbert kätte saada ning lõpuks kõik tagasi panna. Mõnus aare, aitäh!
Kaheksas jaanuar sõitsime läbi ja kulutasime kütust. Mina lugesin ja Mai sõitis. Nüüd, kus aare on taastatud, kulutasime veidi veel kütust ja tulime kohe logima. Minul on see 1200 aare ja geokutsal Freddil alles teine aare. Aitäh!
Muutsin aarde staatust. Uus staatus on "OK / Aktiivne".
Uus konteiner paigas
Muutsin aarde staatust. Uus staatus on "Ajutiselt kättesaamatu".
Konteiner kadunud
Oleks ilmselt ka lihtsama vaevaga saanud, aga otsustasime ikka nii teha, nagu aarde peitja asja mõelnud oli. Endal on ka kurb, kui mõtled laheda asja välja ja hiljem loed, kuidas kodutöö tugitoolis persetades ära tehakse. Tiim oli meil hea: kaaslane keeras rooli, mina lugesin "kaarti" ja noor geopeitur kasutas oma teravaid silmi kaardi ja tegelikkuse kokku viimiseks. Ühel hetkel tundus, et oleme omadega veidi ummikus, aga õnneks saime jälle järjele. Oli lõbus. Aitäh!
Kuigi lõpp oli juba aimatav, sai siiski 3.2 liitrise kütusepaaki veidi tuulutatud ja asulaga veidi rohkem tutvutud.
Tänan.
Sai kodutöö enne õega ära tehtud ja viimane ots jalutatud 4 km! Tänud!
Tänud peitjale! Plaanisin küll täna olla siin kandis, aga eeltöö arvuti taga jäi tegemata. Üritasin võimalikult vähe kohalikke autojuhte häirida ja peatusin seal, kus kurje pilke ei saaks. Õnneks päris pikalt ei pea enam siin kandis nägu näitama.
Kütuse kokkuhoidu praktiseerisin kuni eel-eel-eelviimase manöövrini, kuna kodune kaarditöö läks lõpus hooletult ja oli mu lõpp-punkti siiski veidi valesse suunda lajatanud (aga eneseõigustuseks võin öelda, et vales lõpus kulutasin mitmel ristmikul nende huvipakkuvate objektide vaatlemisele ainult mõistlikult vähe aega, kuid sirge ja kurvid saab hea fantaasia korral ju klappima ka täiesti valel teel ja teises ilmakaares). Kui olin aru saanud, et siit logiraamatuga topsikest ikka ei leia, läksin mõned sammud tagasi (vt pilte, sain kõik kaks kohalikku vaatamisväärsust ka selgeks, kuna päike oli sellel heal kõrgusel, kus aardeotsingu ja kütuse kulutamise asemel valisin hoopiski sobiva parkimiskoha ja läksin tiigi äärde jalutama). Kui pildid tehtud, võtsin kirjelduse (otseloomulikult oli mul kogu juhis juba ammu välja prinditud ja sõitis minuga autos kaasa, et kui peaks Maardu kanti sattuma, siis võib ju vaja minna, sest kui oled ühes isikus nii roolikeeraja kui kaardilugeja, siis seda kaardilugemise osa on paberilt tõesti mugavam teha) lahti ja sõitsin lõpuni välja. Jubepalju autosid ja jalutajaid oli, pidin ikka minutikese passima, et saaks topsi võtta ja pärast ka märkamatult tagasi panna.
Tänan peitjat veidi kiusliku aarde eest, aga Maardu on nüüd hästi palju selgem ja vaatamisväärsused ka nähtud.
Säästsin keskkonda ja läbisin kodus raja. Boonusena võin nüüd Maardus taksot sõita! Logimiseks pidi ikkagi kodust välja tulema. Aitäh!
Kütust sai Maardu linna vahel täna kulutatud küll aga suuremalt jaolt mitte selle aarde tõttu. Enne kodust liikuma hakkamist kulutasin hoopis bitte ja baite ning vedelkütusega sõitsin kohe arvatavasse lõppu. Minu jaoks oli kõige keerulisem loogilise koha tuvastamine. Üks ainuks loogiline koht seal oli aga sealt mul midagi näppu ei jäänud. Lähenesin viimasele lausele loominguliselt ja piilusin mujale ka aga ega need ei vastanud isegi raskusastmele. Ehk kunagi satun veel Maardusse ja proovin uuesti.
Õnneks minu auto üle ühe liitri meetrile ei võta. Pidime ainult 3x tankima enne kui asjast aru saime. Siis kui aru saime olime juba nii lootusetult vales kohas, et pidi veel mitu korda tankima õigesse kohta jõudmiseks. Logimise ajaks jätsime isegi mootori tööle.
Lähimad mõistatuse aarded on kõik sellised kus tuleb kõvasti ronida (varustuse soetuseni pole veel jõudnud aga on plaanis), siis tegin valiku kulutada natuke kütust. Eeltöö sai virtuaalselt tehtud, mis kulges vahelduva eduga. Algus läks hästi, siis olin segaduses ja rajalt kadunud, mingid hetked jälle nagu koitis ja sain otsapeale tagasi ning lõpp läks jälle hästi. Igatahes sai läbitud aga et aaret võtta tuli ikka kütust kulutada ja mitte vähe. Aga eks see geopeoitus ongi üks suur kütuse kulutamine kui just rattaga ei saa aardeid võtmas käia. Siis jälle külub kütust oma energia varude taastamisele. Igatahes hästi, et tehtud. Tänud kutsumast kütust kulutama.
Kulutasin virtuaalkütust. Päris lõbus oli aga kusagil poole peal läks asi kahtlaseks ja peitja vingerbuss hakkas selgeks saama. Paaris kohas läks ka segaseks ja olin sunnitud naasma, et aru saada, kas olen ikka õigel teel. Kord olin, kord mitte. Väike kinnituskontroll ka varemleidjalt ja võisin endaga rahul olla. Täna siis kiire peatus möödasõidul. Tänan.
Selle aarde leidmist alustasin eelmisel aastal. Üritasin jälgida juhiseid ja sõita aga üpris pea jõudsin ummikusse. Seejärel sõbraga saime natuke kaugemale ja siis natuke kaarditööd. Ja voilaa--- sai logimas käidud.
Mingi jube rahutus tabas mind tänasel õhtupoolikul. Noh teate küll, et kõik on tehtud ja viimase peal hea peaks olema, aga ikkagi tahaks nagu "midagi head". Peale külmkapi ukse tuulutamist sain aru, et õhtune snäkk pole täna see "hea". Aga väike geotuur võiks ju rahutuse sündroomi ravida küll. Meenus kohe võimalus kütust kulutada. Hea mugav, kuskil võssis rapsima ei pea :D Härra keerutas rooliratast ja ma lugesin juhiseid. Millegipärast ei usaldatud mu kaardilugeja oskust, taheti palju käike ette teada ja lõpuks läks autojuhil järg sassi ja siis juba ei saanud ma ka enam midagi aru. Väike paus ja jätkasime juhiste järgi. Lõpus käis kõik kiirelt ja loogiliselt. Täname rahutuse leevendamise eest.
Auto oli korralik janune ja viimastel päevadel sai kütust ka juba piisavalt põletatud. Navigaator juhatas kuskile tiiru keskele ja edasi tegime nagu juhistes kirjas. Kui peatusime, siis selgus, et ongi konteiner olemas seal, kus lubatud. Tore lõpp edukale päevale. Aitäh peitjale.
Tänu suure kütusekuluga autoga saabumisele oligi vist leidmine lihtsam kui esialgu kirjeldust lugedes tundus. Jätsime siiski pikema linnaekskursiooni vahele, põnevaim osa oli hoopis Maardule lähenemine, mingil segastel põhjustel pakkus navigaator otseteeks kahtlaste datšade rajooni läbimist. Kõrged kiletatud aiad, mille aukudest aeg-ajalt paistsid sibulapeenrad ja käepärastest vahenditest kokkuehitatud kuurid või kasvuhooned oli tõeline vaatamisväärsus, selliseid jääb ju üha vähemaks. Aitäh!
Tegime kõik nagu pidi. Väga mõnusad ja lihtsad juhendid olid, niiet hea oli nende järgi ringi tiirutada. Minu meelest võiks igas linnas selline aare olla :D Tänud!
Et ikka asja eest kuluks, rallisime ringi siin sobivalt Lauri autoga :D. Mina lugesin kaarti, õnneks olid juhised nii selged, et rajalt ära ei eksinud kordagi :).
Lõpp oli lõpuks seal kus Laur juba startides ütles, et ta on; tillukesse logisse märkisin ruumipuudusel pikkade nimede asemel seekord vaid tähised M & L, aitäh.
Kütuseks puhas energia, ja palju pöletatud kilokaloreid, Ysna keeruline oli rattaga jàlge ajada, aga nu löpuks see logi tuli. Tànud, ysna omapàrane. ;)
Kunagi, kui aare avaldus, proovisin kodus kaardi peal tööd teha. Ei õnnestunud, seega tulin nüüd siia lahendama. Ja kuigi Sven ütles kohe, et see on üks kütuse kulutamise aare, õnnestus mul teda veenda minuga koos seda läbi tegema. Päris äge oli, eriti äge oli see, et kuigi tundus mingites kohtades imelik, siis tegelikult loksus kõik paika ja peitja antud juhiste järgi võiks rallit sõita küll. Lõpp tuli lihtsalt ja loogiliselt, aitäh toreda aarde ülesehituse eest!
Kuna kütust kulub geopeitudes tõesti kõvasti, otsustasime kokkuhoiu mõttes mõistatuse osa kodus kaardil läbi teha. Tegelikult oleks see päris teedel kindlasti lõbusamgi olnud. Vahva aare! Tänud!
Ma mõtlesin et olen kaval ja proovin natuke kirvetada ning proovisin kuskilt midagi ära tunda ja sohki teha. Ei saanud aga kuidagi järjele ja nii ei jäänudki muud üle kui tegin kogu tsirkuse ikkagi läbi. Nii et kütust sai topelt põletatud. Juhiste järgi oli kõik juba loogiline, ainult üksi pidi jube palju pause tegema järje pidamiseks.
Tänud.
See soperdus logiraamatu 42. väljal - see on minu logi. Anna andeks, aga tuul tahtis reaalselt näpud kaasa viia ja tuli välja nagu....eeee.. nii nagu tuli. Leid ise tuli kergelt ja soojalt(va finaal). Jätsime enamus kütuse kulutamata, aga kusagil töötas server täie raha eest ning Maardu on nüüd nagu teine kodu sellegipoolest:) Aitäh.
Hoidsin kütust kokku ja tegin eeltöö kodus ära. Kohapeal pidi ikka mitu korda vaatama ja siis veel kord, et potsik üles leida. Sain nime kirja ja siis näen... kaugel.. paistab inimene.. ei olegi lihtsalt inimene, mugu on. Ja jalutab minu poole. No selge, teen autos aega parajaks. Ta oli ikka päris kaugel, kuid siiski piisavalt ligidal, et ma ei saanud aaret oma kohale panna. Kui see mugu oli möödas, siis ilmusid kaks järgmist, kes jäid tee äärde seisma lihtsalt. Täiesti suvakas koht ja nemad seisavad kehekesi seal.. Lühidalt, see tagasipanemine võttis ikka aega. Ei oleks arvanud, et sellises kohas sellised probleemid tekivad :D Tänud!
See aare on õppesõiduks nagu loodud. :D Reigo luges kirjeldust ja mina muud kui roolisin selle järgi. Väga, väga mõnus aare. Üksi võib natuke keerulisem olla, kuid kambaga kindlasti põnev lahendamine. :)
Tänan peitjat, sildid külge!
Algul üritasime kodus diivanil asja lahendada, aga eriti kaugele ei jõudnud. Täna Maardus ringi sõites läks asi üsna ludinal. Nägime üsna hea hulga erinevaid objekte ja õnnelikult jõudsime lõpuni. Aare oli oma loogilises ja kavalas peidukas täitsa olemas.
Kui kunagi kuid tagasi selle aarde lahti võtsin, sain aru, et tegu välimõistatusega. Või siis kaardimõistatusega. Kui teine kord seda hiljem lugema hakkasin, arvasin endiselt samamoodi. Kui sel nädalal oma heureka-hetke varemleidnutele välja käisin, sain teada, et nii ongi. Täna, vahetult pärast Helsingi laevalt saabumist oli isu ükski aare üles leida. Kuna meil suure kütusekuluga autot polnud - sest GIFFile tuli saabuda oranži autoga - logisime just selle aarde ja jõudsime ka filmisündmusele ;-P
Tänud Sandrile vahva ja lahendatava mõistatuse eest! Aare heas korras.
Tsällensite püüdmisel võib kogu geopeitust üheks suuremat sorti kütusekulutamiseks pidada. Nii, et see väike aare tegelikkuses lausa kahvatub selle kõige kõrval...
Nänni ei vahetanud, rändurit ei jätnud aga kohalkäigu registreerisime ära ;)
Tänud!
Jah, oleks võinud ka kaardil lahendada, kuid palju lõbusam oli ringi sõita. Väga head kirjeldused, mida vaadata, kuhu pöörata, ära ei eksinud kordagi. Värvid, jah... beež maja oleks minu jaoks roosa aga mis seal ikka. Aitäh, meile meeldis! :)
Algus sai täitsa oma peas tehtud. Edasi sõitsin, ainuke mõtteviivitus tekkis kui värvid mängu tulid, sinine-hall, beež-roosa...? Muidu hea lihtne tuur Maardu vahel. Aitäh!
Kui see aare kord ilmus, tundus, et mitte ei viitsi seda niipea üles otsida. Aga natuke see laagerdus, siis ei tundunudki enam nii hull. Kuna sinnani välja, et täna sai siis üles otsitud.
Eks seda kütust selle mänguga kulub mõnuga, mis seal salata. Samas, (peaaegu) iga hobi nõuab väljaminekuid, ei ole ka geopeitumine erand. Aga see kõik on ju puhas kvaliteetaeg, seega kiidame heaks ja ei nurise! Aardega kõik korras, aitäh!
Kodus oli eeltöö jäänud kuskile poolele teele. Igaks juhuks tegime reisi algusest lõpuni läbi, kui suur see Maardu siis ikka on. Täitsa tore oli. Tänud
Geopeitusega saab kõvasti kütet kulutada.Maardus on piisavalt palju käidud,seekord siis diivanil kulgedes :) Tänud sellegi poolest!
Mõistatuse lahendasime juba avaldamispäeval ära, nii et oli ainult kohalesõit. Aitäh.
Pärast koeraga jalutamist oli emotsioon niivõrd hea, et võisin vabalt kodutee asemel valida hoopis 7km vastutuules sõitmist Maardusse. See ei tähenda, et ma kütust kulutada ei plaaninud. Praegu aktuaalseks teemaks meie kõigi lemmik E95. Mina tulin aga 100% mahebiokütusega. Ei olnud sisse segatud bensiini ega diislilisandeid, mis tapavad armsaid jääkarusid ja pingviine. Muidugi pidi säästma ka puhast biokütust, sest ka see on pahapaha. Kogu kirjelduse tuli seetõttu läbi sõita elektri jõul kodus arvuti taga. Ühtegi viga oma virtuaalsõidu jooksul lubada ei saanud, sest ka elektrienergia on kurjast. Kokkuvõtvalt läks kõik ladusalt. Seal kus pidi olema aare, see ka oli. Pärast aardeleidu tankisin ennast värskete maasikatega. Aitäh Maardut tutvustamast!
Kui see aare ilmus, lugesin esimesi sõnu ja panin kärmelt kinni, sest seal ilutsesid sõnad, mida minu aju üldse ei tunnista:
väike - millest väike väiksem on, kas minust kui kükitav mannatera? lauge - kui lauge siis, 1 kraad või siis 90? kaugel - kas kaugel on siis kui ilma prillideta ei näe? varsti ja kohe oli mitu korda - kas varsti on nagu suvi st 3 kuud on aega või kui kohe, kas siis millimeetritki ei võiks edasi sõita? bensukas tundus olevat - kuidas saab mingit maja tunda, see kas on või ei ole olemas? kuskil - on mu jaoks nt maa ja taeva vahel? kole maja - kui mul aknad pesemata on, siis ka mul on kole maja või? kõrge - kas siis 1,50m st minust pikem või kui kontsad alla panen, siis 1,62 olen juba laevamast? jõnks - ma võin miniseelikuga tagusmenti jõnksutada, autoga sõiduteel ei või iial teha!
Mul oli kohe hirm kui nägin Lempsi nimekirjas seda nime, sest mis kasu ta minust selle aarde juures lootis? Ma ei tea kuidas aga vaid 2-s kohas oli meil jah vaja ümber keerata, et läks nagu nihu. Ülejäänud läks lepse reega ja lõpus me olime. Praegu võin tõesti öelda, et lihtne ja mõnus aare ja mul hea meel, et selle nii üksmeeles tehtud saime. Tänud peitjale mu jaoks tõelise väljakutse eest ja aitäh, et sõnu, mine umbes 10 meetrit sees ei olnud, siis oleks olukord ikka täitsa pees olnud!
Siin sujus üsna ladusalt. Kaardilugeja kohta, kes bussist Viimsi peatuse asemel Meriväljal väljus, pusserdas Anne siiski kõrvalistmel üsna vähe ning kokkuvõttes piirdusime üksnes paari U-pöördega. Aitähhid, täitsa lõbus kütusekulutus-üritus oli!
Tegelikult alustasin teekonda juba reedel Virumaa poole sõites, aga jäin beež maja värviga jänni. No ei saanud aru kas beež on kollane, roosa, roheline, valge, hall või pruun. Igaljuhul olin ma selleks ajaks juba Maarduga päris hästi tutvunud ja lõpetasin kulutamise ja instruktsiooni lugemise, kartsin, et ilma kaardilugejata võib teekond muutuda kohati juba liiklusohtlikuks. Vahepealne osa jäigi läbi sõitmata, lugesin diivanil juhise rahulikult lõpuni, vaatasin kaarti ja esmaspäeva hommikul Virumaalt Tallinna poole sõites, kütsin otse lõppu ja panin nime kirja. Aga tore juhis oli. Tänud!
Istusin sõber Guugli auto peale ja tegin raja läbi. Kütust kulus vaid päikesekiire või tuulehoo jagu. Mere äärde sõites panime end aardesse kirja. Aitäh!
Kui aga võimalik, siis neti avarustest tuleb võtta viimast. Huvitav kulgemine. Mitmekesi nüüd logimas ka käidud. Tänud peitjale.
Kütuseraha liiga palju pole, nii et kodutöö sai tehtud kodus. Nüüd tuli vaid natuke kütust kulutada, et kodutee siitkaudu vedada. Aitäh!
Sellega me lõpetasime oma laupäevase tuuri.Õnneks kütust jagus ja jõudsime ka õnnelikult koju.Aitäh!
Täitsa äge, maardu linnas nüüd eksimis võimalus suht 0.Teed olid kehvad jah Vahepeal oli mure, et oma Mersu põhja alt ära ei sõida. Kütuse osutile eriti muljet ei avaldanud, ei tea vb jäid mõned pikemad? lõigud vahelt ära. Nagu elus muude asjadegagi on ka see aare pimedas hõlpsasti lahendatav.
Kui siinkandis juba olla siis üks mõistatus tuleb ikka ära teha. Mina olin kaardilugejaks ja mõnes kohas, kus kahtlused tekkisid, lihtsalt palusin eriti aeglaselt kulgeda, et pilt ja tekst kokku läheksid. Lõpus oli kiire leid loogilisest kohast. Tänan.
Silveri verivärske aarde juures juhtusime tabama teolt Ove. Kui ta rääkis kytuse kulutamisest, siis pakkusin ennast kohe kaardilugejaks kaasa. Poisiga oli ka lihtne, sest mingit lisavarustust ymber t6sta vaja polnud. Geomobiilis oli temale sobiv tool olemas. Ja juba esimeste kilomeetritega vajus poisil silm kinni, et saime rahulikult kytuse p6letamisega tegeleda. Linnavahel oli aga miskit laadalaatset toimumas ja osad tänavad blokeeritud. Nac sai improviseeritud ja saime ka sellele kinnitust et inimesed näevad värve erinevalt. Maardu sai igastahes oluliselt selgemaks :D. Kui olime piisavalt kytust kulutanud, panime l6puks ka nimed kirja. Tänud peitjale ja tänud Ovele seltskonna eest ;)
Kohtusin Tarmoga Tallinna uut tule sära vaadates. Kuna mul oli edasi plaan minna kütust kulutama, siis Tarmo pakkus ennast kaardilugejaks kaasa. Alguses sujus kõik arusaadavalt aga ühel hetkel oli vajalik tänav ajutiste liiklusmärkidega suletud ja kogu tänaval toimus mingi kohalik üritus. Otsisime möödumiseks alternatiivseid tänavaid, saime küll mööda aga edasi muutus juhend mitmeti mõistetavaks ja peitjal oli mitmes kohas meist erinev arusaamine värvidest ja liiklusseadusest. Meil läks karbini jõudmiseks ligi tunnikene, tulime ju siiski kütust põletama.
Maardus olen palju kordi käinud, aga tavaliselt mööda peateed poodi ning sellistesse nurgatagustesse pole sattunudki. Mäletan aega, kui ainus läheduses olev foor oli Muuga sadama juures. Siis tekkis Maardusse üks ning nüüd on neid juba iga nurga peal ja tuleb ainult juurde. Diislit sai korralikult põletada ning paar korda läks ka lenks käest, aga sai rajale tagasi.
Seda aaret ootasin pikkisilmi, kuna sellised asjad mulle meeldivad. Hakkasime nullist liikuma, mina lugesin kaarti. Kohati oli künklik tee ja siis kadus järg, või õigemini jätsin ühe lõigu vahele. Mingi hetk nagu kõik klappis, aga siis läks korraks lappama. Sain Kristjanilt pragada, et ma lugeda ei mõista. Võtsime selle vahele jäänud lõigu ette ja saime jälle järje peale. Siis tuli keelumärk ette ja oli vaja skeemitada, kuidas õigese kohta jõuda. Õnneks oli alteratiiv olemas ja nii jõudsime ka lõppu. Aitäh toreda kulutuse eest!
Kütust kulus jeebi kohta mõistlikult. Tänud vahva ekskursiooni eest. TFTC!
Sellega läks isegi suhteliselt kiiresti. Natuke tiirutamist ja tops tuli loogilisest kohast välja, tänud.
Õnneks auto ei võta palju kütust. Hea lihtne ja arusaadav mõistatus. Lahendasime seda koha peal, ei teinud seda kodus diivanis, aega läks mingi 20 minutit. Tahaks veel selliseid mõistatusi, päris tore oli. Tänud peitjale ja ka mõnusale seltskonnale.
Veidike pelgasin, et mingi keeruline ja raske ja sada muud häda, kuid tegelikult oli täiesti okei aare ning meil ei läinud poolt tundigi. Meeldis see, et peitja on lisanud teksti mida näeme, mitte lihtsalt tuimalt "vasakule-paremale". See lasi aru saada, et pole rajalt eksinud. Aitäh peitjale ja geokaaslastele, oli lahe õhtu.
Rahulikult teksti lugedes saime vabalt pool teed diivanil läbitud. Siis aga tekkis mingi arusaamatu tõrge ja lõpuks pidime ikka veidi kütust kulutama enne kui lõppu jõudsime.
Veetsime Jasperiga päeva Raasikul ja kuna sinna poole linna oli hiljuti uus aare tulnud, tekkis mul mõte, et läheks uuriks. Loll pea on antud juhul kõrvade nuhtlus, sest Jasperil viskas see asi mingil hetkel üle, aga logi saime kirja. Minu meelest väga laheda konseptsiooniga aare, mulle meeldis! Aitäh!
Algus läks päris kenasti, aga mingi hetk suutsime ikka valesti minna ja nii sai veidi boonuseks ka tiirutatud, aga kohale me jõudsime. Tänud peitjale, täitsa tore kulgemine oli.
Astusin just tööl uksest välja, kui Liis helistas ja kutsus aaret otsima. Polnudki seda ammu teinud - kui sündmused välja arvata, siis viimane leid oli 31. jaanuaril. Kruiisisime mööda Maardut ringi, 2 korda sõitsime valesti, aga jõudsime lõpuks aardeni. Aitäh, huvitav ülesehitus oli mõistatusel!
Kuna eelmine õhtu kasutasime uneaega selleks, et logida 1 aare enne keskööd ja teine aare peale keskööd, siis oli tänane õhtu täiesti vaba.
Vedelesime õhtul kodus, kui mu telefon tegi tinn. Saabus uus kiri. Okei - uus aare. Pidi ju vaatama mis aare avaldus. Kui nägime kes peitis meie kodulinna aarde, ei olnud enam aega kirjeldustki lugeda. Jope selga, null paika ja minek.
Paraku oli võtta ainult 2,0 mootoriga auto, sest 4,3se mootoriga auto on endiselt talvekorteris ja ootab suve. Seega kütust väga palju kulutada ei olnud hetkel võimalik.
Kuna rada läbis meie kodulinna, siis olid kohad tuttavad. Ühes kohas suutsime ikka valesti minna kuna mina teejuhina olin juba teksti lugedes kaugemale jõudnud, kui autojuht jälgida suutis. Kiire kannakas ja teekond jätkus.
Lõppu jõudes ootas tühi logiraamat. [FTF] läks kirja kell 21.00. Minimalistliku logiraamatu tõttu logisin initsiaalidega.
Tänud peitjale!