Tüüp: Tavaline aare Maakond / linn: Pärnu linn Raskusaste: peidukoht 1.5, maastik 1.0 Suurus: mikro Aarde asukohainfo nägemiseks logi sisse! |
Kirjeldus:
PASTAKAS KAASA (aitab ka konteinerit avada)!
Pärnus on üle 70 kilomeetri kergliiklusteid. Seega kondimootori abil liikumiseks ideaalne. Mõne tunniga jõuab linna peal teha päris suure tiiru, nähes piirkondasid, kuhu tavaliselt ei satu. Miks mitte otsida ka aardeid.
Antud aarde nulliks on üks sild ja nullist ca meetri kõrgusel on märk 321 – „Jalgratta sõidu keeld“. Seega ole inimene, kui soovid liikuda rattaga üle jõe, et näiteks veenduda oma geopeituri instinktides, siis tee seda õigesti.
NB! Mugude oht on väga suur ning selleks, et mitte autojuhtidele segadust tekitada, tasuks aaret otsida ja logida pimeduses või siis kui liiklus hõredam. Turvalisus ennekõike!
Ava konteiner rahulikult, ära kasuta jõudu ja sulge palun konteiner hoolikalt :)
NB2! Ma oma aknast näen, kui tuled rattaga valelt poolt silda.
Vihje: pole
Lingid: pole
Aarde sildid: muguoht (2), drive-in (2), pliiats_kaasa (1), lumega_leitav (1), lastekäruga_ligipääsetav (1), ilus_vaade (1)(täpsemalt)
Geocaching.com kood: GC9AC2E
Logiteadete statistika: 83 (97,6%) 2 8 1 0 1 0 Kokku: 95
GC-s on peitja 31.05 aarde arhiveerinud teatega: Stolen. Do not have the time to put it up again.
Omaarust said kõikvõimalikud peidukohad üle vaadatud, kuid aaret ei suutnud seekord tuvastada.
Aare sai kiirelt leitud kuid avamise juures hakkasin üle mõtlema. Lõpuks ikka sain kindlust, et olen õigel teel ja nii nimi kirja sai. Tänud peitmast!
Minu õe tehtud, peidetud aare. :) Asukoht oli juba esimesest päevast teada, aga mitte kuidagi ei sattunud seda otsima minema. :D Nüüd siis üks õhtu jalgratastega sõitmas käies sai korra paus tehtud ja ära regatud. Kaua oodatud kaunike.
Kell 15 sai täitsa rahus näpud taha aetud ja süüdimatul ilmel logi kirja kahtlustavaid pilke kohtamata.
Selle aarde juba ühel päeval leidsin üles, aga siis polnud kirjutusvahendit kaasas. Nüüd läksin ja võtsin kindlalt ja panin nime kirja. Aitäh!
Palju kordi seda Geo kaarti uuristanud ja mulle väga tuli üllatusena, et siin on mingi aare kui K rääkis, et siin on mingi aare. Eks sai vahepeatus ilusti tehtud. Mugude eest hoidsime silma lahti. Aitäh laheda peidiku eest!
Hea õhtune aeg, autosid mõistlikult, üksikud jalutajad. Leid kiire. Konteiner vahva ja raskesti avaatav. Ilmselt siiani oli leidmata logimata kuna väga tiheda sebimisega koha peal ta ju on. Aitäh.
Päris tore konteiner. Äge kui peitjal nutti on. Vaatasime, et mugusid pole ligiduses ja sai ka keskpäeval logida... Aitäh peitjale!
Minule selline aarde peitmisviis ei anna mitte midagi, no ei anna. Leitud, logitud. Rattaga sõidan Kihnus või Paides, siin pole selliseid silte vaja.
Praeguse liikluskorralduse juures on tõesti hea seda logida. Tänud aarde eest!
Praegu oli hea logida, üks tee on kinni pandud ja seal rahvast ei liigu.
Praegu päris hea logida, sest sild on aarde poolt jalgratturitele suletud. Rahulikult tegutsesime ja enamus tähelepanust tõmbasid endale vilkuritega operatiivsõidukid. Aitäh aarde eest!
Keset mõnusat hilisõhtust vihmasadu sai tore aardeke ära logitud. Ja muide, aknast on tõesti vahel tore vaadata (väheke teist objekti). Südame teeb soojaks - näe, meiesugused! Aga ratastega on veel probleeme. Näiteks, suurem osa ei arvesta, et rattaga sõites pole ülekäigurajal eesõigust.. Tänud aarde peitjale!
No siin oli liiklust nii et küllalt sai. Silla üks pool oli jalakäijatele kinni, kogu liiklus käis teise poole peal. Lisaks veel jõepealsed kaatrid-skuutrid-muidu paadid. Aardeleid tuli kiirelt, aitäh, oli kena jalutuskäik.
Puhkuse esimese geotuuri 50. aare. Suurel magistraalil kiire logimine. Kõigil käed-jalad omi tegemisi täis, keegi ei pannud meid tähelegi. Aitäh!
9/16. Liiklus tolle koha peal on parajalt tihe ja aare tuli täitsa loogilisest kohast välja. Kahtlasi kohti leiab sellistes paikades piisavalt.
Peitjale kahjuks lehvitada ei osanud, aga aarde saime kenasti sobival hetkel logitud
Kuna olime autoga, siis rattareeglitega end kurssi viima ei pidanud. Parkisime auto üpris lähedale ning läksime kohale. Mis märki vaatama pidanuks ei tea, aga aare jäi koheselt näppu. Aga tõsiselt palju rattureid jõudis siin oldud aja jooksul mööda minna küll.
Minu esimene otsitud aare. Võttis u 5min,et leida. Päris lihtne oli, kui teiste kommentaare vihjeks lugesime :) aitäh peitjale!
Leid ülemäära kaua aega ei võtnud. Aitäh aarde eest!
Tänud korraliku teostuse eest. Liiklus ajas jah pea segi ja sai nuputada.
Tegime Ahtoga Ratastega geopäeva Pärnus. Esimeseks otsitavaks osutus see aare. Meil läks seal ikka aega, no ma ei tea miks oli vaja enne kõik ebaloogilised kohad ära poleerida kui loogilisest kohast aare haarata. Igatahes nimed saime kirja, aitäh!
Nende töökohale lähedale jäävate aaretega kipub kuidagi eriti pikalt see hoovõtt otsimiseks minema miskipärast. Nädal või paar või kolm tagasi tegelikult sai korra ka nuusutamas käidud ning ka õige peidukas jäi silma kuid, kuna mugusid oli kui murdu, jäi asi pooleli. Seekord aga oli lihtne- laps kaasas- ütlesin plikale, et proovi sealt ning koheselt see tal näppus oligi. Nimed said kirja ning edasi siis istusime veidi jõe ääres ning vaatasime, kuidas kopteriga huvilisi ümber Pärnu sõidutati. Peitjale tänud!
Tuuletõukside tiirul Pärnus tutvustasime mugule geopeitust. Rattasõidu keelu märk oli praegu ajutiselt kinni pandud, aga me olime nagunii tõuksidega :P Pastaka puudumisel logisin UV markeriga :D Aitäh!
Virtsust mööda kruusateed RR rada pidi kulgedes teatas auto äkki rehvirõhu langusest taga paremal. Ja ta kuramus susises täitsa kõvasti! Täpselt sama jama oli täpselt aasta tagasi täpselt sama tüüpi rehviga täpselt samal rattal. Eelmisel suvel juhtus nimelt nii, et vaevalt 2 kuud all olnud tutikas rehv rebenes jämedama kiviga kruusateel kiirelt kurvi võttes ning kergelt külje poole libistades keskosast pikuti pooleks umbes nagu oleks õmblus lahti rebenenud. Õnneks mitte kohe pauguga, töökojani vedas veel välja, seal tuvastatagi vahuga pikuti mikropragu praktiliselt poole kandepinna ulatuses. Ja mulle tehti selgeks, et öko-linnarehviga ei tasu kruusateel rallida, need lihtsalt ei pea.
Kuna teine paar oli veel täitsa kombes, siis selleks suveks lasin need uuesti alla panna. Aga jah - Hankook Kinergy Eco² rehvi geopeiturile ei soovita, see kõlbab ainult asfaldi peal. Varurehvi mul ka autos pole, sest seal, kus ta tavalisel Octavial käib, laiutavad gaasipaagid. Täna jäi niisiis RR raja projekt katki ning pidin võtma suuna lähimasse rehvitöökotta. Laupäev... kell pool kuus... Helistasin kiirelt läbi erinevaid teenusepakkujaid Pärnus ning leidsin pikapeale ühe, kes oli valmis aitama, isegi kui kuueks kohale ei jõua. Teel pumpasin veel kaks korda õhku juurde, et päris velje peal ei sõidaks.
"Töökotta" jõudsin igatahes kohale, tegelikult tavaline pisike garaazh erahoovis vaiksel elumajadega tänaval. Õlistes pükstes kõhetu vana lükkas värava lahti ja viipas, et sisse sõidaksin. Autost välja astudes tundsin tugevat lõhna, kusjuures see ei olnud mitte tehniline ja tuli hoopis mehaaniku küljest. Nojah, laupäeva õhtu ju :o) Käevärin oli tüübil nii tugev, et vargapoldi võtme peale sättimine käis kõva klõbinaga ning kestis vist 15 sekundit :D Ega ma nuriseda saanud. Üldiselt polnud põhjust ka, vana oli küll aeglasevõitu, kuid siiski kogenud. Õnneks selgus, et seekord polnud rehv täiesti kasutuskõlbmatu ning kannatas vorstiga ära paigata. Veendusime, et kuskilt mujalt õhku välja ei aja ning 321 võisingi jälle rahulikult liiklusesse sukelduda.
õhtul oli siin hea rahulik toimetada, nimi kirja ja edasi. Aitäh peitjale.
Peale õhtust suplust Pärnu rannas peatasin koduteel auto korraks silla juures, et aare logida. Olin isegi valmis selleks, et pean siia veel hilisõhtul tagasi tulema, kuid oli muguvaba hetk ja kiire liigutusega võtsin aarde. Logisin natuke eemal pingil, pärast taas topsik tagasi ja oligi tehtud. Aitäh!
Head otsijad, kiirustage! Sild läheb remonti ja võib juhtuda, et aaret mõni aeg kätte ei saa. Praegu aga täitsa saadaval, uus logiraamat sees ja gripikaski värske :)
Ei tulnud rattaga, seega ei saanud ka siin rikkuda. Hakkasin hoopis autoga koju sõitma ja kuna aeg oli juba rahulik tegin väikese peatuse, et siin see ära logida.
Tulime õigelt poolt silda ning lisaks ka ilma ratasteta, seega peaks meie poolt selle liiklusmärgi osas kõik bueno olema. Aitäh.
Seest oli õõnes ja pilt hakkas tasku minema aga päevakarp vajas leidmist. Olin mõned kohad üle vaadanud aga õigesse kohta veel kiigata ei jõudnudki, kui Jannu rõõmsalt mulle leiuga vastu astus. Aitäh!
Enne Pärnust lahkumist isutas veel mõni aardeleid. See jäi esimesena teele. Lugesin küll, et tuleb pimedas tulla, suur muguoht ja peitja näeb, kui midagi (rattaga) valesti teeme. Kõigest hoolimata jäi aare esimesest katsutud kohast nagu 1-2-3 silma. Ei usu, et ühtegi autojuhti segadusse ajasime rohkem kui nad juba ise enne olid ;-)
Täname 321 aarde peitmise eest! Selliseid märke ei kohta vist sageli. Aare korras.
Tulin rattaga õigelt poolt. Olen alati tulnud. Iga kord, kui seda silda rattaga ületan, kaotan närvirakke. Aga nüüd Jaansoni rajale edasi. Aitäh peitjale sellise temaatikaga aaret peitmast. Minigrip on katki, kahjuks taskust uut polnud võtta.
Parkisime ära ja nautisme ilma ja vaadet. Natuke aktsiooni pakuti ka - mingi puksiir teisaldas just kellegi autot. Vahepeal logisime, vaatasime veel veidi kaugusesse ja pidasime plaani. Aitäh!
Leitud hommikul esimese aardena teel Romantilisele Rannateele Ikla piirini. Aitäh!
Ratast ma ei tunne, temaga koos üle jõe liikuda ei ole seega ka põhjust, nii et aare rõõmsasti samal kaldal püsides ilma Rataseta leitud. Aitäh!
Ise jäin pingi juurde rattaid valvama ja lasin seekord Henrikol üksinda aare üles otsida. Sai hakkama. Aitäh!
Nii nagu peitja soovitus oli - otsisime ja logisimegi ööpimeduses, kui mugud kõik kodus tudumas. Ja ausõna, jalgratastega me valelt poolt ei tulnud. Me ei tulnudki jalgratastega. Topsi saime kiirelt kätte, aga logirulliga oli tükk tegemist - ei tahtnud ta mitte välja tulla. Järgmisele püüdsime kilekotiotsa haaramise ulatusse jätta ehk läheb lihtsamalt. Igal juhul õpetlik ja tore aare. Suur tänu peitjale!
Sattusin mööda sõitma ja ei pidanud kiusatusele vastu ning logisin ära.
Kui nüüd aarde nime tagurpidi lugeda siis 1,2,3 ja leitud ta ongi. Lihtne leid aga logiraamatu kättesaamiseks oleks pidanud küll sõrmed nagu kajaka varbad olema :). Nii tihedalt oli ta seal põhjas kinni. Lõpuks logi kirja ja aare tagasi omale kohale. Laheda kohapeal asub ta igatahes ja tänud aarde eest!
Täna oli põhjust siin liikuda lapsepõlve radadel, kus sai mängitud luurekaid ja peitust. Täna siis aastaid hiljem otsija rollis. Leitud ja logitud. Tänud!
Ei olnud jalgratast kaasas, tegelikult pole seda enam koduski (kunagi käisid vargad ja võtsid selle kaasa, katsu sa praegu uut osta). Seega tegime vist ikka kõik õigesti.
Poisid tahtsid sillale jõge vaatama minna ja mina tahtsin topsi otsida. Kõigil tuju hea ja nimed kirjas. Aitäh!
321 ja tänaseks kõik. Siin sai meie tänane geopäev oma toreda. otsa. Püüdsime nii nähtamatult tegutseda kui saime. Iseasi, kas see õnnestus.
Tänud peatusele kutsumast!
Tänud, aare on varustatud kõige vajalikuga. On parkla, on pingid, kui logimiseks peaks järjekord tekkima. Natuke jama on logiraamatu topsist kättesaamisega.
Peale pikka kooli- ja tööpäeva tõi hilisõhtune kärutamisring siia aardejahile. Aitäh!
Leitud ja logitud. Leida oli lihtne. Läksin, kuhu kirjelduses juhatatud, võtsin aardetopsi, astusin mõned sammud eemale, istusin pingile, vaatwga jõele, kõik väga kena. Aga edasi tuli vaeva näha, logiraamatu topsist kättesaamisega oli tükk tegemist, lõpuks pidin kotist abivahendi otsima. Nimi sai siiski kirja ja paari katsetamise peale ka logiraamatu rull tagasi topsi. Asja positiivne pool oli, et topsi peidukoht on küll väga mugav võtmiseks ja tagasiasetamiseks. Aitäh peitjale!
FTF: 13:46 Mõtlesin just, et peaks ilusa ilma puhul kontoritöösse väikese pausi tegema ja jalutama minema. Ja siis nagu tellitult, aktiveerus see siin! Kuna FTFid ei kasva puu otsas, siis kummide vilinal suund silla poole. Jalutasin sillale ja siis mõtlesin, et ooooot see ei olnud ju mõistatuseaare.. äkki on teisel pool hoopis! Hea, et vaatasin - oli tõesti. Käpelt teisele poole ja ega palju nuputada polnud vaja - väike vaatlus - muguvaba hetk - ja tops peos. Kusjuures olin täiesti kindel, et taban seal kellegi teolt, aga no nagu näha, siis olin ise jälgitav :)) Pingil on tõesti mõnus istuda ja Pärnu kesklinna siluetti vaadelda. Aga aarde teema on täiesti aktuaalne, jalakäijana on vahel sõna otseses mõttes valus seda käigurada seal koos ratturitega jagada. Keelumärk võiks olla madalamal - nii et rattal olles pea ära lööd kui valelt poolt minema hakkad :D Kui ma ei teaks kes peitja on, oleks võinud mürki võtta, et ta oli ise sealsamas ja püüdis rattureid - nimelt sai vahetult enne topsi tagasipanemist üks noormees mööduvalt daamilt korraliku peapesu valel pool sõidu ja kiivri mittekandmise eest :D Aga aitäh peitjale ja sorri Lembit, et nii läks :)
Sel ajal, kui meie kohale jõudsime istus aarde esikleidja päikest nautides pingil. Sissekande logiraamatusse oli ta just lõpetanud ja keris nüüd nobedate näppude vahel logiraamatut kokku. Parkisime 1 meetri kaugusele tema selja taha ja vaatasime autost väljumata tema edasisi toiminguid. Ei tahtnud leidjat ehmatada. Aare tagasi pandud istus ta autosse ja mõne hetke pärast suundus liiklusesse. Meie läksime uurima, kus see aare siis on. Siin probleemi muidugi ei olnud ja STF sai logiraamatusse kirjutatud 1 minut FTF-st hiljem. Muidugi oleks mõnusam olnud rattaga siia veereda, kuid seekord sai jälle sõltuvus võidu. Tänan aarde eest ja jään ootama uusi.