Tüüp: Tavaline aare Maakond / linn: Pärnumaa Raskusaste: peidukoht 2.0, maastik 3.0 Suurus: mikro Aarde asukohainfo nägemiseks logi sisse! |
Kirjeldus:
Selle koha peal läks kunagine Lavassaare - Pärnu (Sindi-Posti) raudtee üle Sauga jõe, tänapäeval on kasutuses maanteesillana.
Aastal 2016 koostatud Sauga valla üldplaneering näeb ette et, rekonstrueerimist ja laiemaks ehitamist vajab ka Nigula sild, et oleks võimalik ületada päästeautoga Sauga jõge Eametsa piirkonnas, 2021. aastaks pole nende töödeni veel jõutud.
Vihje: pole
Lingid: pole
Aarde sildid: lumega_leitav (2)(täpsemalt)
Geocaching.com kood: GC9HYDY
Logiteadete statistika: 89 (95,7%) 4 3 1 0 0 0 Kokku: 97
On ikka kitsuke sild ja samas nii tihe liikus! Kõigepealt laskusin mina madalale ning ilmusin uuesti nähtavale mitu õllepudelit näpus - need polnud need, mida me otsima tulime. Seejärel kolasime juba mõlemad silla all ringi. Mulle hakkas juba tunduma, et siin ilma tõsisema julgestusega vist leidu ei tule kui äkki taipasin õigesse kohta vaadata ja saime täitsa abivahenditeta logitud. Tänud.
Üsna kiire leid. Siin sai meie mõõt täis sääskedest ja otsustasime hoopis Pärnusse randa minna. Täname peitjat!
Parim logiteade siia oleks koopia sookolli omast, sest meil oli sama asi. Keerasime autonina maanteelt alla silla peale ja kohe oli selge, et mingit aardeleidu siit ei tule. Nullis passis politsei ja püüdis roolijoodikuid. Imelik koht selliseks tegevuseks...
Väiksed kõrvalepõiked. Auto jätsime keset vilgast ristmikku. Logimas käisime kõik koos. Täname!
Tänase geotuuri esimene aare. Keerasime autonina maanteelt alla silla peale ja kohe oli selge, et mingit aardeleidu siit ei tule. Nullis passis politsei ja püüdis roolijoodikuid. Imelik koht selliseks tegevuseks... Igaljuhul seisma jäämine ja minema tagurdamine oleks vist tundunud vähe kahtlusi äratav, seega sõitsime üle silla, puhusime alkomeetri sirgeks, tegime ristmikul kena kaare ja sõitsime uuesti politseist mööda, üle silla edasi uute aarete poole. Ilmselgelt jäi politseile mulje, et tulime meelega oma kainust kontrollima.
Väike peatus teel lennujaama. Aardeleid tuli ruttu. Aitäh.
Kuigi põhjus neil mõistagi üllas, loodan, et silla rekonstrueerimiseni niipea veel ei jõuta. Maagiline on sellest üle sõita.
Seda aaret tasub logida juba seepärast, et vaadelda neid silla poste/tugesid, mis silda paigal hoiavad. Varem olin siit mööda sõitnud ja peatust mitte teinud, sest parkimiskohtadega siin küll kiita pole, aga täna pingutasin natuke rohkem. Noorgeopeiturid leidsid kiirelt, maastikuga ka probleeme ei tekkinud. Aitäh peitmast!
Asendasime logiraamatu. Märkasime veebilogisid, mida pole logiraamatus. Vastavalt georeeglitele peab olema ka raamatusse logi kirjutatud, lihtsalt aarde nägemine või puuduv pliiats ei ole aarde leid.
Kodune kant, aga satutud sai siia jällegi alles geopeitudes. Tore-põnev poleerimine oli. Aitäh peitjale!
Seekord tuli aare loogilisest kohast kiirelt välja. Siiani ei saa aru, mida ma siin eelmisel korral nii kaua tegin ja kuidas on võimalik, et ma tookord aaret ei näinud. Müstika.
Päris tihe liiklus oli sillal, aga tegutsesime ettevaatlikult. Leidmise au kuulub Veikole. Tänud!
Maastiku raskusaste veidi hirmutas, aga tegelikult oli lebo. Äge sild, minu kodukandis selliseid ei leidu. Aitäh!
Kuna olime nagunii Aviation rajal, siis vaatasin paar raja äärde jäävat rajavälist aaret ka üle. Nulli lähenedes parkisid seal paar autot, selge kalamehed. Aga nullis sain rahulikult tegutseda.
Läks kiirelt. Peale logimist võtsin ette ja vurasin jalgrattaga ka üle selle silla. Hea ja mõnus - kitsas värk!
Siin olin korra käinud, tühja. Tookord olin oma autoga ja juba üle silla kruiisimine tekitas foobiat ja nagu sellest tookord vähe, parkida suutsin juhi ukse täpselt rästikurajakaga kohakuti. Õnneks oli ta seal, kus ta olema peab - lõpnud asfaldiaugutäide!
Täna ei vaadanud ma kaarti kui äkki olime siin ja mulle meenus aare. Teistel oli see leitud aga ma karjusin peatust ja olin juba enne väljas kui Aive auto pidama sai. Tänud, leitud!
Üle selle silla sõidan autoga iga päev vähemalt korra. Aga aaret otsima ja logima minna ei ole mahti olnud. Tegelikult ei ole sobilikku parkimiskohta leidnud, ilma et teisele autodele ette ei jääks ja ummikut ei tekitaks. Sobilikuks osutus läupäeva õhtu, kui oli juba hämardumas. Kiire peatus nulli lähedal, tops näppu, nimi kirja, tops tagasi. Ja läinud ma olingi. Ja ei seganud kedagi. Aitäh aarde eest.
Aare oli täitsa olemas. Originaalkujul ja omas kohas.
Muutsin aarde staatust. Uus staatus on "OK / Aktiivne".
Eeldatavasti kadunud. Taastan kuu aja jooksul.
Muutsin aarde staatust. Uus staatus on "Ajutiselt kättesaamatu".
Siia oli tark varemleidnuga tulla. Kleone arvas küll, et miks ma saapad jalga jätsin, et see lihtne aare. Ma muidugi, et "rajakate" pärast ja no siis tuli naerukoht, parkimiskoha leidmine on paras väljakutse ja igaksjuhuks liigutasin autot paarkümmend meetrit ja uskuge nii kui autoukse lahti tegin, seal ta lebas! Just nimelt lebas ja mu meelest sobivad nad looduses sinna ideaalselt sinna lebama - lapiti asfalti kinnitallatud ja kinnipressitud!
Aaret oma pesas polnud, kahjuks siia tagasi ei tule niipea.
Eelmisel Suveseiklusel vist 2008a oli see sild suurest džiibist pisut kitsam, meeldivalt kõditav ja meeldejääv oli siit üle sõita ;-)
Teistel tiimidel oli see aare leitud, ma tahtsin ikka selle ka ära skoorida niigi kiirel Suveseikluse päeval. Lootus oli, et saab ruttu. Tutkit! Olin juba vihastamas ja loobumas, aga lahkudes jäi siiski näppu. Tänud normaalselt peitmast! :)
Leitud.Aastaid tagasi sai leitud ka siin varem asunud aare. Arvasime, et ka praeguse aarde leidmine on keerulisem, kuid läks päris kergelt. Tänud!
Suur sild ka, ex see laiema silla projekteerimine võtabki aastaid aega. Muidu põnev sild.
Eks on neid sildu juba nähtud ka. Olime valmis hulluks katseks. Meenus Laagri jms. Õnneks aga, läks kiirelt! Tänud peitjale!
Oli siin alles liiklust, niisama sillal passida ei lastud, sest sinna lihtsalt ei mahtunud. Nimed saime tänu Margusele kirja.
Kolmas kord siin ja juba olime alla andmas. Vaatasime üle kõik eelmistel kordadel poleeritud kohad ja siis saabus politseiauto. Kuna parkisime pidevjoone alas ristmikul, siis olin täiesti kindel, et siit tuleb üks trahv.. Lidusin vabandades auto juurde, et tean-tean, et pargin valesti, aga juba lähengi ära.. Seepeale teatas politseionu, et parkige pealegi, nemad hakkavad siin hoopis puhumisreidi tegema ja me ette ei jää.. Olguuusiis, tagasi sillale. R tegi kõne varemleidjale ja saime kinnitust, et tuleb ikkagi sinna minna, kuhu me logiteadete pōhjal arvasime, et ei peaks. Tehtud-mõeldud, R libistas end osavalt paika ja natukese aja pärast oli tops käes. Hurraa ja aitäh peitjale.
Siit oleme ennegi paar korda üle sõitnud aga siis on ilmastikuolud peatumiseks ja otsimiseks ebasobivad olnud. Täna tundus aga aarde leid teostatav olevat ja nii me nimed kirja saimegi :)
Selle silla olemasolu olin unustanud. Natuke tuli valedest kohtadest poleerida, enne kui pea ära lõin ja õigesse kohta vaatasin. Ööbikutamise ja toomingalõhna saatel logitud.
Esimesel korral oli jalgealune nii klaasist kui olla saab, mistõttu jätsime ürituse juba eos pooleli. Seekord käis aga leidmine/logimine kiirelt :)
Tänud!
Esmakülastamisel pidime kogu tähelepanu suunama järsus kallakus jäätunud ja libedale pinnasele. Seega ei jätkunud piisavalt tähelepanu ja fookust aardele. Nüüd oli külaskäik märksa parem ja resultatiivsem.
Selle aarde puhul tuli esmalt puhuda ja alles siis lubati mind logima. Silla aardepoolsel küljel oli nimelt käimas politseil puhumisreid ja kuigi ma parkisin auto ise 10 m enne politseid. Autost väljudes selgitasin miks ma ise peatusin aga aga torusse paluti mul ikkagi puhuda. Peale puhumist logisin aarde ja sõitsin edasi lennuvälja aarde poole.
Hea, et ei sadanud ja et oli, kust kinni hoida. Aitäh!
Vana raudteesilda olen ikka mõned korrad autoga ületanud. Sellest, et sillal Nigula nimi, loen esimest korda. Minu mõtetes on ta ikka olnud Sauga raudteesild ja ega ma seda nii tihti ka ületa, et muu nime variandi peale mõelnud oleks. Täna sai lausa kaks korda üle sõidetud. Esimesel korral polnud mõtetki peatust teha. Seevastu tule enne silla ületamist oodata kuni meesterahvas oma kutsaga on silla ületanud. Tagasi tulles tegime aarde logimise peatuse. Aitäh.
Päeva lõpetuseks silla all ka käidud. Akrobaatikat sai tehtud ülearugi, aga nimed said kirja, Tänud aarde eest!
Päike polnud veel silla kõrval olevale kallakule paistnud ja kõik oli veel tahke. Karlil oli hea käia aaret logimas. Pärastlõunasel ajal on seal tõenäoliselt korralik mudaväli.
Vedas, et tegemist oli hommikuga ja mudane kallak oli ilusasti ära tahenenud. Mõned tunnid hiljem oleks oht lõpetada mudaliuga veepiiril. Hetkel oli kiire leid, aitäh! Pärast leidu kasutasime silda sihtpäraselt ka autoga üle sõitmiseks.
Oli selline libedamatsorti ettevõtmine. Aga aitäh - leitud ja logitud.
Tegin pisikese geotuuri Pärnumaale.Siit sain päeva esimese leiu koos päikesetõusuga.Aitüma
Leidsime aarde loogilisest kohast. Kuna see oli liiga nähtav, siis panime selle natukene sügavamale.
Ahvipoiss ronis, ähkis,puhkus, ära tõi. Logid kirja ja edasi. Tänud ????????
Pärast EEPU juures läbitud piloodikursust maandusin edukalt siia. Eelnevad logid libeduse ja jõkke sulpsamise ohu kohta tegid küll veidi murelikuks. Tõesti silla all sügavas orus voolas raevukalt, jõuliselt ja vahutades veevool. See on suur kontrast vaiksele veevoolule, mida siin suvel saab näha. Aardeni sai siiski ilma eriliste pingutusteta ja rada sinna oli ka osaliselt kenasti liivatatud. Piilusin ja kobasin paari kohta, ning saingi logiraamatusse sissekande teha. Tänan seda hullavat veevoolu vaatama kutsumast.
Täna oli siin väga libe ja märg ning õigele tasandile ei suutnud end kuidagi rullida, ilma et polnuks reaalset allasõitu otse jõkke. Tuleme kuivemal ajal uuesti.
Tuttav sild aga esimene karp seal kuhu nimed sisse said. Tundub, et miski läks kehvasti aga loodetavasti professorihärra parandas:) Tänud aarde eest!
Siia silla juurde jõudes oli me talv võtnud sellise suuna, et taevast langes vihma alla ning seetõttu oli hea silla alla peitu saada. Kui olime 4.0 maastiku üle vaadanud ja aaret ei leidnud, siis võtsime aarde õigest kohast välja. Meie täname!
Otsustasime väikese geotuuri teha ja alustasime kella 8 paiku Tallinnast. Päeva lõpuks sattusime üle aastate taaskord siia. Veidi tutkimist ja saigi leitud.
Tegime vahelduseks ühe geotuuri päeva. Startisime Tallinnast kell 7 hommikul ja see sai esimeseks aarde leiuks. Kartsime midagi hullemat, tegelikult oli täitsa kerge aaret näha kui ka kätte saada. Ma eelmist aaret siin otsida ei jõudnud, aga vist ei ole kade ka.
Toredad on need vanad raudtee teemad ja sinna peidetud aarded. Otsima ei pidanud õnneks kaua, aga mega libe oli ja turnimine võttis oma osa ajast. Lõpuks sai ka logi kirja , siis uuesti turnida vaja sest pliiats jäi ju autosse! Tänud aarde eest!
Natuke turnimist ja nimi kirja aga mega libe ikka. Peab väga ettevaatlik olema muidu võib ujuma saada, mis iseeneset ka täitsa ok. Aitäh peitjale!
Ka minul on eelmine aare eredalt meeles, kus kaits747 vupsas sillatala peale mõtlemata, kuidas ta tagasi saab. Õnneks naised siis aitasid :) Seekord oli lihtsam, kuigi karuonu tegi häält nagu hakkaks alla kukkuma. Selgus, et see oli lihtsalt aarde leidmise hääl. :)
Õnneks oli maa külmunud ja ei olnud väga libe. Kuid õige korrus tuleb ikka valida. Esimese hooga sain kohale ka pihta, kuid kindaga ei tundnud. Õnneks olime mitmekesi ja teine juhatas uuesti tagasi õigesse kohta.
Natuke sai asja uuritud ja turnitud kui Leelo alt märkas õiget kohta. Tänan.
Mulle tundub ka, et ma oleks siin nagu varem ukerdanud. Esimese tiiruga jäi aardepidik vahele v ei vaadanud korralikult, seega tuli otsast alustada ja tempot alla võtta. Aitäh!
Pisut liuglemist ja õigele tasandile laveerimist ning saimegi logida. Aitäh!
Ilus koht ja saab uusi kohti avastada. Aarde leidmine läks küll kiirelt aga väga libe oli ja õnneks oli Kristel kes ronis õigesse kohta. Aitäh!
Kaua ei poleerinud. Ettevaatust märjal ajal on libe! Aitäh ilusat loodust tutvustamast, sellised kallakud jõekaldal...
Suvel sai korra siit üle sõidetud ja rääksin siis ka Sandrile, et päris jube sild. Näitasin streetviews ka ja tema teadis kohe, et aastaid tagasi me seal ju olime ja aaret proovisime leida. Otsisin siis arhiivist õige aarde välja ja tõsi ta on, tuli see õudus silme ette. Uue aarde puhul olin ma liigselt kinni maastiku raskusastmes ja peidukoha jätsin vaatamata. Seega sain ma telefoniga filmida ikka igalt poolt. Tahtsin loobuda, aga enne veel piilusin õigesse kohta. Aitäh!
See siin sai geotripi esimeseks aardeks. On ikka kitsas sild! Käisin vaatasin objekti üle, seejärel naasin abivahendiga, kuid ikka ei leidnud. Siis tuvastasin aarde ja nentisin, et abivahendi kaasa tassimine oli täiesti mõttetu. (950) Aitäh!
Pimedas oli siin päris kõhe tegutseda, aga väikese poleerimisega sai leitud. Aitäh!
Ma kartsin ikka palju hullemat. Sillad on alati kahtlased objektid. Õnneks läks kiirelt ja lihtsalt. Aitäh!
Pff.... Miki jagas asukoha ajalugu ja seiklusi geopeituse võtmes. Loogika abil õnneks sai enne hullusi asukoht Mikil tuvastatud.
Mida teha padukaga pühapäeval? Panna paika geoplaan ning sellest mitte kinni pidada vaid suht loominguliselt "umbes samas piirkonnas" mõni aare leida. See oli esimene, mis me teele jäi. Peale mõningast mudas püherdamist jäi aare täiesti mõistlikus kohas silma. Aitäh!
Otsustasime poodi minna väikse ringiga, mis viis üle selle silla. Polegi kunagi varem siia sattunud. Maastik 3 tõttu kartsime natuke hullemat turnimist, kuid tegelikult suht lihtne ja kiire leid. Aitäh!
PS. Nagu täna juba traditsiooniks sai, siis sellegi SainEgge peidetud aarde logilehele sai kirjutatud aarde nimi.
TTF :o) Pärnu oli ainus paik Eestimaal, kus tänaseks päris hommikust õhtuni vihma ei ennustatud. Noojah... tegelikult ikkagi leotas praktiliselt loojanguni välja. Selle silla juures suutsin ka õige koha kohe alguses välistada ning võimlesin siis õige mitu minutit õige mitut pidi, mökerdades end kokku kõikvõimaliku mudruga ning saades sahmaka tilkasid kraevahele iga kord kui mõni auto jälle üle sõitis - küllaltki tihe liiklus seal. Ja noh, kogu see triangel oleks võinud olemata jääda, kui oleks otsinguid alustanud tsipake korralikumalt :P Aitäh.
Teine, pärast Tram-i. Vaatan, et olen siin 12 aastat varem käinud üht teist aaret nillimas. Too aga oli vähe rängema maastiku raskusastmega, nii et logimata ta jäi. Sellega siin läks aga üpris kähku, peitjale tänud!
Ahjaa.
Hea oleks kui kusagil, kas siis topsi küljes või logiraamatus, oleks näha ka aarde nimi. Ja soovitatavalt ka peitja kontakt. Muus osas oli kõik nii, nagu peab :)