Tüüp: Tavaline aare Maakond / linn: Pärnumaa Raskusaste: peidukoht 1.0, maastik 1.5 Suurus: suur Aarde asukohainfo nägemiseks logi sisse! |
Kirjeldus:
Aare on peidetud 2021 aasta detsembrikuu aareteseeria 23 detsembri aardena.
Pärnu Lennujaam on saanud endale uue, suuri lennukeid vastu võtta suutva lennuraja, 1970 meetrit pika ning 30 meetrit laia, tähisega RWY 03 - 21.
Aga kuidas siia saada? Õhumaailmas käib navigeerimine peaaegu samamoodi kui maa peal. Selleks on üle maailma paigas virtuaalsed navigatsioonipunktid. Kui sul on hea ja suur Airbus või Boeing, siis Tallinna poolt tulles peaksid tema lennukompuutrisse sisestama navigatsioonipunkti KEMET ja seejärel Pärnu Lennujaama ehk EEPU maandumaks rajal 21. Riia poolt tulles siis vastavalt SOKVA ja EEPU, siis on maandumisrajaks 03.
Ja ole tähelepanelik, minimaalne kõrgus lennujaamast möödumisel 900 jalga.
Peale maandumist, ruleerimist ja parkimist astu aga julgelt ligi ning märgi korrektselt piloodi logiraamatusse nõutud parameetrid.
Olge kohale sõites ettevaatlikud, lennuraja ehitusega on lennujaama viiv tee kõvasti kannatada saanud, kuid see tehakse peagi korda.
A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M|0|1|2|3|4
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z|5|6|7|8|9
Lingid: pole
Aarde sildid: lahe_teostus (16), soovitan (15), ilus_vaade (3), lumega_leitav (1), lastekäruga_ligipääsetav (1), advendiseeria_2021 (1), 2021_aasta_aarde_kandidaat (1)(täpsemalt)
Geocaching.com kood: GC9KEWX
Logiteadete statistika: 121 (100,0%) 0 4 0 0 0 0 Kokku: 125
Tänane AVIATION+ seeria, peaaegu kõik said kodus oma koordinaadid ja siin logi logiraamatusse. Tänud peitjale. 9/12, Vahelduseks üks suure logiraamatuga aardekarp
Peeru valgel üritasin lennuraamatusse oma lennu logi kirja panna. Lend sujus vahejuhtumiteta. Tänan
Siin oli eriti noorimal geopeituril rõõmu kui palju. Suur karp! Nänn! Sai kogu kraam mitu korda läbi uuritud ja lõpuks üks märk taskus oleva loomakese vastu vahetatud. Mul oli aega logiraamatut imetleda. Aitäh peitmast!
Navigatsiooni seade näitas EEPU, ruleerisin oma Škoda parklasse ja deklareerisin maandumise. Tänan.
Aare sai tugeva vihma ja tuulega logitud ning pärast seda oli jope märg.
Tänud aarde eest!
Mõistatuste vahele ka tavaline. Mis peamine SUUR ja tegelikult palju asju mahutav karp. Aardest päästsime ühe ränduri. Asemele polnud jätta midagi, sest mälumängu õhtul tehti aardekirst kiiresti puhtaks. Jätsime täiskomplekti oma puumünte 2023/2024 aastast. Täname.
Kõleda külma tuulega võidu sai siin raamatusse nimed kirja. Tänud peitjale.
Vaatasime neid logisid ja midagi ei tulnud pähe. Kribasin siis väga minimaalselt, kohe väga minimaalselt. Tänud peitjale aarde eest.
Kiire leid kast paistab praegu kaugele. Luku avamine oli aga omaette teema. Mõnusalt täis tuisanud asi.
Pärnu lennujaama polegi asja olnudki, seepärast on väga tore, et geopeitus siia tõi. Lennujaamadest rääkides on ICAO keel veidi võõram, IATA keeles on palju lihtsam, aga olgu siis pealegi - EEPU külastatud ja uhke aare leitud. Aitäh!
Teema kohasesse logiraamatusse logi sissekantud ja lend lõpetatud.
Tänan peitmast.
Spetsiifiline logiraamat. Tänud peitjale.
Oli lennujaama asja ning otsustasime ka aarde üles otsida. Sõidan sealt sageli mööda, kuid nüüd värske geopeiturina oli hoopis teine emotsioon. Tore peidukas, aitäh!
Venitasin logimisega nii kaua, et 2024. aasta aprillist on nüüd Mari (@marihen) logi, mis ütleb täpselt seda, mida vaja: ka meie ruleerisime oma Škoda parklasse ning deklareerisime maandumise :D Aitäh!
Uhke kolakas aare ja üks ägedamaid logiraamatuid, mida olen näinud. Aitäh!
Pole kunagi ühtegi siselendu teinud Eestis. Eks paistab, kas on kunagi põhjust selleks. Aare oli vahva logiraamtuga. Aitäh!
Kuna olime nagunii Aviation rajal, siis vaatasin paar raja äärde jäävat rajavälist aaret ka üle. No lihtsalt super logiraamat :)
Pärnu lennujaama juures polnud mina varem olnud. Viimane teelõik oli üsna konarlik. Loodetavasti tehakse tulevikus korda. Igatahes karbi saime edukalt kätte, logisime nagu kord ja kohus ning poetasime ühe teise aarde jaoks vajaliku võtme aardesse.
Märtenil on suurte aaretega ka natuke vaja veel pingutada ning mind huvitas, kuidas üks väiksema linna lennujaam välja näeb. Tee oli kohutavalt porine ja karp oli suurem kui lennujaam :) Logiraamat oli nii lahe, et võtsime enda alla terve rea - seal jõuab terve Eesti oma logid kirja panna. Tegime ka auringi lennujaama eest, natuke koomiline oli seal uksel saabumiste ja väljumiste kleepekaid näha. Märten haris mind ja ütles, et siit saab lausa Kihnu, Ruhnu, Helsingisse ja Stockholmi. Varsti etem kui Tallinna oma :)
Väike puhkus Pärnus ..SPA, Stefani ja kõik muu, mis Pärnul pakkuda on, sealhulgas mõned aardeleiud pealekauba :) Aitäh peitjale!
"Tahaks lennata, aga mitte eriti kõrgelt...". Aga õnneks sai madalennuga hakkama. Manööverdamine lennurajal võttis rohkem aega, kui lend ise. Sai vaevalt "kokpiti" istutud, vajalik pabetitöö tehtud ja juba võiski lennu lõppenuks lugeda. Panime taas "kokpiti" ukse lukku ja liikusime edasi. Täname lennujuhti huvitava lennukogemuse eest.
"Tahaks lennata, aga mitte eriti kõrgelt...". Aga õnneks sai madalennuga hakkama. Manööverdamine lennurajal võttis rohkem aega, kui lend ise. Sai vaevalt "kokpiti" istutud, vajalik pabetitöö tehtud ja juba võiski lennu lõppenuks lugeda. Panime taas "kokpiti" ukse lukku ja liikusime edasi. Täname lennujuhti huvitava lennukogemuse eest.
"Tahaks lennata, aga mitte eriti kõrgelt...". Aga õnneks sai madalennuga hakkama. Manööverdamine lennurajal võttis rohkem aega, kui lend ise. Sai vaevalt "kokpiti" istutud, vajalik pabetitöö tehtud ja juba võiski lennu lõppenuks lugeda. Panime taas "kokpiti" ukse lukku ja liikusime edasi. Täname lennujuhti huvitava lennukogemuse eest.
"Tahaks lennata, aga mitte eriti kõrgelt...". Aga õnneks sai madalennuga hakkama. Manööverdamine lennurajal võttis rohkem aega, kui lend ise. Sai vaevalt "kokpiti" istutud, vajalik pabetitöö tehtud ja juba võiski lennu lõppenuks lugeda. Panime taas "kokpiti" ukse lukku ja liikusime edasi. Täname lennujuhti huvitava lennukogemuse eest.
"Tahaks lennata, aga mitte eriti kõrgelt...". Aga õnneks sai madalennuga hakkama. Manööverdamine lennurajal võttis rohkem aega, kui lend ise. Sai vaevalt "kokpiti" istutud, vajalik pabetitöö tehtud ja juba võiski lennu lõppenuks lugeda. Panime taas "kokpiti" ukse lukku ja liikusime edasi. Täname lennujuhti huvitava lennukogemuse eest.
Ruleerimisrajale paistis aare kenasti kätte. Logi kirjutamine pani kukalt kratsima, aga meeskonnatööna saime oma kritseldused siiski kirja. Aitäh!
Hakkasime mestis Kihnu kulgema. Kuna aega oli ja teel aardeid vähe, keerasime ka siis sisse. Ruleerisime end paika ja lülitasime Subabus/Suboeing mootorid välja. Nautisime tuulekest, sooja ilma ja kena vaadet. Aardekarbi leidisime risti-vastupidi ettenähtule. Logiga tuli ikka vaeva näha, ei olnud tavaline paari nime sissekandmine. Seegi oli lahe(_teostus). Ja eriti tore, et tegu ongi SUURE aardega, mida järjest vähem leidub. Tänud peitjaduole+lennujaamale peitmast ja juhiseid jagamast!
Tore lennujaama suurem kastike. Hea oli kaant avades lugeda mis pidi peaks aare olema ja tegelikkuses oli vastupidi :D Peale pikemat logikande tegemist panime nii tagasi nagu ette nähtud. Tänud!
Väga äge logiraamat! Tegin sissekanded nii nagu pidi. Tänud kutsumast, saab Aasta-Aarde hääle küll!
Next stop: EERU. Väljumiseni oli siiski veel natuke aega ja jõudsime Pärnut samuti leitumaks rehitseda :). Ümbruskonna sipelgad olid siin enne meie tulekut paastulaagri vist pidanud ja tõenäoliselt oli neil tee ääres ka valvepost. Sest kuidas muidu seletada nende massiivset tulva just sinna, kuhu me laekuda plaanisime ning hiljem nii tihedat ampsudesagedust meie jalgadel, et lennuraamatusse kannete tegemiseks pidime korralikult tantsu lööma… :D.
Muljetavaldavalt suur teostus, aitäh Piretile ja Mardile ägeda advendika eest! :)
See oli päeva esimene peatus. Esimene tee lõppes eravalduse siltide ja tõkkepuuga. Proovisin teiselt poolt ja see taktika oli edukam. Vägev temaatiline värk siin. Täitsin lüngad nagu oskasin ja lisasin aardesse ka trükkplaadi. Aitäh peitjale.
Tänase päeva viimane ja kohustuslik aare. Minul oli vaja suurust, lapsel nänni ja nii me siia jõudsime. Väljalend oli hiline, aga ära me tegime. Suured tänud aarde eest ja muidugi uue huvitava koha eest.
Sõitsime siia kahe masinaga, ja kuna mina sõitsin lihtsalt teiste järgi, siis polnud aimugi kuhu satun. Kohale jõudes oli tore üllatus Pärnu lennujaam ära näha. Ja nüüd kirjeldust lugedes sain ka aarde nime tähenduse teada. Äge aare, aitäh!
Tänud kohta uuesti tutvustamast! Kunagi lapsepõlves on siit Viljandisse ja Tartusse lennatud, kuid meeles pole suurt midagi.
Peitjale tänud ennekuulmatult suursuguse logiraamatu ja igati toreda aarde eest. Jätsin aardesse natuke vahetusnänni.
Uhke tunne on nii suursugusesse logiraamatusse esmasissekanne teha. Aitäh, siin polnud kyll kaua käinud.
Muutsin aarde staatust. Uus staatus on "OK / Aktiivne". Uus logiraamat ja aare korras. Toredaid leide!
Väga hea suur aare. Ilusaim logiraamat mida näinud. Aitäh peitjale. V: nukk J: TB võti
Geopäeva ots sai siin lahti tehtud. Waze juhatas siia üle juba tuttava Nigula raudteesilla ning teeolud ei olnud üldse nii kohutavad kui oma peas olin ette kujutanud. Kohale jõudes, hoolimata mõnusast soojakraadist, tahtis tuul lausa ära puhuda. Mõtlesime juba, et kas sellepärast me nii kaugele sõitsimegi, etteruttavalt võime öelda, et tuule jätsime Pärnu lennujaama ning edasiste aarete juures tuule üle enam ei kurtnud.
Mari tuvastas kärmelt aarde, tegime vastava sissekande ning jätkasime teed. (1105) Aitäh! EVEJ
Maandusin Pärnus ja logisin lennuandmed. Varasemate pilootide lennuandmed olid paljudel pilootidel puudulikud ja suurel osal puudus üldse lennukogemus. Logiraamatu järgi esines ka IMC-d ehk tahtmatut instrumentaallendu, ise maandusin aga VMC tingimustes ehk visuaalselt kontrollitud lennutingimustes.
Lõpetasime oma geopäeva selle aardega.Lendama ei läinud.Aitäh!
Tore aare ja vahva logiraamat! Me saabusime madallennul, aga see tee - see võiks küll korda saada. Kõik need korrad, mis ma teda kasutanud olen, on olnud autole ebameeldivad.
Aitäh aarde eest!
Kuna ühe mängu võti oli näpus, siis tuli leida mõni mittemikro, kuhu see ära poetada. EEPU sobis selleks imeliselt. Tänud aarde eest!
Seda lennujaama pole ma varem kunagi külastanud ja tõenäoliselt lähitulevikus ei külasta ka. Nüüd olen vähemalt selle ees seisnud.
EPU lennujaama olen proovinud kasutada kaks korda aga senimaani pole kahjuks õnneks läinud. Ruhnu suunduvate lennukite täituvus on osutunud takistuseks. Seekord vaatasime niisama ringi. Ei kohanud ühtegi lennukitki. Olid vaid tilkuvad kuused, mille alt me otsitava leidsimegi. Põnev logiraamat. Meie lennuaeg osutus kirjapandust poole tunni võrra lühemaks. Parem ikka varem kui, et delay. Tänud aarde eest!
Olen seda lennuvälja saanud külastada Kuressaare - Pärnu "moosiriiuli" reisijana. Aare on kena ja logiraamat üsna päris. Tänan.
See on muidugi tore,et Pärnu lennujaam on saanud investeeringu tänu ühele erakonnale kelle nime ma ei tahaks mainida.Kogu see teema oli väga populistlik,pigem sooviti kindlustada oma poliitilist renomeed.....
Kui rääkida lennujaama enda perspektiividest,siis väga sinisilmne on oodata siia tõsist lennuliiklust.Aga pisikeste charterlennukite jaoks on kõik tipp/topp.
Minu 880 es aare. Pole siin käinud, tänud kutsumast ja tutvustamast. ????????????
Tegime mõned kiiremad ringid oma lennukiga, parkisime ta korralikult lennuraja kõrvale ning lennujaama töötajate valvsa pilgu all logisime ka aarde ;)
Siinsed kodulähedased aarded sai hoitud tänase kuupäeva jaoks. Omapärane kuupäev tõesti ja GC annab täna kahe aarde leidjale veel meenutuseks virtuaalse suveniiri ka. Kuigi see vidin on suht mõttetu, kuid veidi huvitav ka. Vurasin kohale ja jäin aardega väga rahule. Vahva. Ja milline vinge logiraamat veel. Oli täitsa põnev sellega tutvuda. Lisasin aardesse nänni ja panin logi kirja. Tänan toreda aarde eest.
No suurus ikka loeb! Eeskujulik nännivaagen ja logiraamat! Aitäh peitjatele!
Hommikune madalend. Lennurada ei tabanud, ruleerimise ja parkimise jätsin vahele. Nimetagem seda siis geonälja talitsemise peatuseks, aitäh!
Selle päeva esimene karp. Tassisime kogu kupatuse autosse ja logisime. Lisaks sellele tegevusele sain põhjaliku temaatilise loengu. Tänud suure karbi eest!
Ilm kiskus selliseks, et ega eriti kõrget lendu ette võtta ei saanud. Peale maandumist täitsime protokolli ja juba oli sihikul järgmine maandumispaik ;)
Aitäh!
Lennuilm oli logimisehetkel üks vastikumaid - tugev tuul lumesajuga (kui oleks veel udu ka olnud siis oleks vist täismängu kätte saanud).
Pärnu lennujaamas pole seni kahjuks oma kulgemistel õnnestunud maanduda.
Aitäh.
Eks see lähenemistee oli nagu ta oli, aga lohutame end sellega, et ega lennukiga ka täna parem poleks olnud tulla. See-eest ootas meid ees väga korralik kast, millest nii naljalt mööda juba ei vaata. Veidi sai vihmaga võideldud, et karp kätte saada ja siis autosse logimistiimile viia ning siis jälle kõik kenasti tagurpidi tagasi pandud. Jah, kliima oli siin täna kehv, seega tõmbasime sisuliselt oma geopäevale joone alla. Aitäh!
Tulime siis ka uut lennurada testima. Tulime madallennul, sest rada oli täiesti hooldamata. Libe kui krt ja aukus kui krt! No mida sa seal siis lendad, kui pärast ei tea, kuhu maandud. Seekord siis tasa ja targu vedasime varesejalad päevikusse ja aerutasime vaiksel podinal Lappaja poole. Puhtalt viisakusest siis natuke ikka täname ka ;)
Tõesti vahva logiraamat! Pikalt plane spotteriteks ei jäänud, vaid peale Kaupo fotosessiooni jätkasime geotuuriga. Tänud järjekordse toreda aarde eest! :)
Geotuuri alguses kohe nii äge leid. Saatsin hiljem pildi ka mõnele lennukite huvilisele. Aitäh kohta tutvustamast, ühtegi lennukit peale enda oma ei näinud.
Tegime väikse põike lennujaama juurde ja leidsime põneva karbi ja oi kui põneva sisu. Panime ka enda maandumise andmed kenasti kirja. Aitäh väga ägeda aarde eest!
Lennundusest ei tea midagi, aga selle saunapingiga mis Pärnu ja Ruhnu vahel lendab olen lennanud omajagu + muud lendamised juurde redelilt, katuselt , puuotsast jne viimaste puhul ei saa rada valida kuhu maandud. Ilm keeras ikka korralikuks, sadas mingit peenikest märga jama, prille ei olnud kaasas ja nii ma selle logi sinna raamatusse soperdasin, kuna lugeda ei näinud, kiri mulle ainult luubiga nähtav, siis kritseldasin midagi kokku. Visake välja akadeemiast, kui ei meeldi aga lendurit minust ei saa! Ja tornist hoitakse ikka silm peal, kui seal toimetada, pole mõtetki õhku tõusta! Tänud aarde eest!
Lund oli ja tuiskas ka aga aarde leidmist see ei seganud :D tänud :)
Lennuilm ei olnud just kiita. Möllas tuisk ja torm. Lennurada, mida mööda meie HondaJet maabus oli kergelt lumme tuisanud. Sellele vaatamata jõudsime õnnelikult kohale. Oma maabumist registreerides avastasime, et olime täna teine lend. Aitäh vahva aarde eest.
Puhkuse viimasel päeval tuleb ikka mõni aare noppida. Väga uhke logiraamat ikka!
Päris uhke lennujaam. Logiraamat ka nagu päris kohe, pidi mõtlema, kuhu mida kirjutada... Ei saanud kaua imetleda, jubedalt hakkas vihma sadama... Aitäh peitjale selle ägeda aarde eest! ???? FP ka muidugi...
Maandumine oli edukas ja logi kirjas. Uskumatult võimas aare muidugi. Tänud
Võimas! Eriti logiraamat! Regulaarlende ootama jäädes, tänudega!
Minu 500.aarde otsing või õigemini teekond aarde juurde, kujunes ootamatult keerukaks. Kõigepealt õnnestus punase tule taga pikaks ajaks toppama jääda, nii et tütar kimas kaugele ette. Seejärel sõitsin õigest teeotsast mööda ja tagasipöörde võimalus oli üsna kaugel. Kui aarde piirkonda jõudsin, selgus, et telefoni aku oli tühjaks saanud ... kuni uuesti kaardile ligi pääsesin, tuli tütar juba aarde juurest tagasi - no kadunud emps õnneks leitud :) Lõpuks jõudsin aarde juurde - ja lõpp hea, kõik hea - vägev aare, sisu tavalisest rikkalikum, uhkesse logiraamatusse sai juubelilogi kirja ja geopeituse aasta võib lõpetatuks lugeda. Aitäh peitjale! Head vana-aasta lõppu ja vahvaid aardeleide ja otsinguid uuel aastal!
Aasta viimase geolennu tegime EEPU juurde. Kuna meie Yaris polnud tiibasid külge saanud, siis tuli ikka kohale ruleerida seda künkliku teekest mööda, mis uue uhke lennurajaga vist konkureeriv pole. Õigesse kohta ta siiski viis, maandumisloa ka saime, sest inimtühjal lennuväljal hetkel mingit tegevust ei paistnud. Panime oma andmed tähtsasse raamatusse kirja ja võisimegi rõõmsalt pöörase geoaasta lõpetatuks lugeda. Aitäh!
Tulime emaga otsima, aga ema kadus poolel teel kuskile àra. Logisin àra Ja proovin ema üles leida????
Lõpuks Pärnusse jõudes otsustasime ikka selle uue aarde külastuse ka ette võtta. Milline äge värk..kõik panime kirja, kust kuhu ,kui kaua ja millal. Tänud
Mingi aeg tagasi isegi käis peast läbi mõte selle aarde puhul, et "aga äkki prooviks kah kiirreageerida?". No uus aare avaldumas Pärnus sees ikkagi. Pargiks kella 21-ks Tammistesse kuhugi ja siis refreshiks GP lehte muudkui :D Kuid veidi vara avaldus, nii et see selleks. Eile võtsime siis suuna ikkagi kuhugi mujale ning täna käisime ka lennujaama üle vaatamas. Kõige aeganõudvam oli start, st sõiduki lumest puhtaks saamine. Edasine läks juba libedalt. Korralik kast seal, peitjaile tänud!
See üliharv kord, kui ma saaksin ka detsembrikuumuses osaleda ja siis avaldub aare kell 8 hommikul! :) Peitja arvas, et ega keegi siin Pärnus ei torma aga võta näpust, lausa Tallinnast ja Läänemaalt tormatakse kohale. Logiraamat oli äge jah, täitsime, mis oskasime. Rändur tuli kaasa. Aitäh!
Mitte, et mul seda FTF-i niiväga vaja oleks. Aga kiluleib sibulaga on ikkagi parem, kui ilma. Niiet kui oli vaja vaba päeva sisustada ennem geokohtumisele minekut, siis võib ju juba ringiga minna. Ja sestap ma ikkagi sättisin end enne kuut üles ja aarde poole jugama. Lihtsalt sportlik huvi näha, et kes siis veel võiks end sinna sättida. Kuigi oli tugev eeldus, et peidukoht võiks olla peitjate varasema mustri järgi linna keskmest idas, siis oma esialgsele plaanile Pärnu haigla parklas oodata, jäin ikkagi kilomeetri lääne poole seisma. Lihtsalt tundus hea parkla seal olevat. Kaua oodata ei saanud, teade kätte saadud ja panin kohe jugama. Jõudsin kohale ja oligi igav väli. Minuti raiskasin sellega, et otsisin valest kohast. Eks sättisin ka kenasti riidese, ei hakanud selle viluga otse välja lendama tuule kätte. Ja kolmandal minutil, kui õige asi leitud ja näppude vahel, nägin ka järgmist autot tulemas. Auto oli juba tuttav lennuk, tegi õigel rajal ka maandumise. Ootasin siis saabuva piloodi ära ja pakkusin karpi. Tunk muidugi veel küsis, et mul oli ju aega küll logida esimesena. Aga jagatud rõõm on pool rõõmu, vot nii. Ja varsti saabus ka Pärnu kesklinn-Pärnu lennujaam ekspresslend ja nii me siis tervitasime ka järgmisi tulijaid, kes küll varsti tööle ära panid. Aga näod said tuttavaks ikkagi. Tunkiga vestlesime veel tunni, samuti nagu mõned päevad ennem ühe teise aarde juures jätkus juttu kauemaks. Mina jätkasin oma päeva igastahes siiani tegemata Jõulumäe pikema rajaga, tunk pani kodu poole tagasi.
Logiraamat oli temaatiline ja tegus. Aitäh põneva aarde eest. Siia polnudki enne sattunud tegelt ja huvitav oli näha, et ka siin nii palju nõukogudeaegseid hävituslennukite angaare. Nagu mu kodulinnas Haapsaluski. Aitäh aarde eest peitjatele.
???? Maandusin oma Boeingu e2008-ga Läti poolt 10:14. Lennurada oli kenasti hooldatud ja väga hea. Kirjutasin andmed logiraamatusse. Edasi võtsin suuna Rootsi ????, et järgmised saabujad saaksid rahulikult logida.????✈️
Olime tänaseks plaaninud puhastada Pärnu kaarti uutematest aaretest. Kui startisime täna esimese aarde suunas hakkas silma verivärske aare. Tundus kuum koht olema, 7 lendu oli juba väljunud.
Täna hommikul seadsime ennast küll kella 8-ks stardivalmis, et kas vaja kiirelt enne tööleminekut kuhugipoole lennata või siis äkki hoopis mõnda mõistatust purema asuda. Muidugi olime hinges valmis ka plaaniks B, et kui ikka koheselt hammas peale ei hakka või aare meie suur-Pärnu kõige kaugemas otsas juhtub olema, siis jääb see toiming meie tänast õhtut sisustama.
Nagu selgus, siis piisas plaanist A ja asusime kohe või siis mõne minutise viivitusega stardirajale. Maandumisel juba silmasime, et keegi seal juba toimetab - kas on nüüd peitjad kuuma teega vastas või siis esimesed lennukid juba kohal. Lähemale jõudes nägime, et üks pilootidest lõpetaski just saabumise registreerimist. Pilootide nimed olid meile logidest täitsa tuttavad, aga näod siiani mitte - nüüd sai siis see asi ka ära klaaritud. :) Meie saime oma lennu seega kirja STF-ina kell 8:16.
Ajasime veel väheke lennundusjuttu, kuid et töö ootas, siis tuli seekord siit edasi või siis tagasi lennata.
Väga vahva aare ja logiraamat - suur tänu peitjale mõnusa hommikuse lennu korraldamise eest!
Minul oli küll täiesti kindel plaan Pärnus mõned jõulueelsed päevad veeta ja ja 23.hommikul aardega õnne katsuda. Pärnumaa kui selline on muidugi autota geopeiturile challenge omaette, aga kunagi ju ei tea, kuhu see aare potsatada võib. Ja no muidugi, mis kell. Siiski olin hommikul valmis, kuigi tundub, et mitte piisavalt, sest sel ajal, kui ma basseiniringe tegin, ruleerisid tunk Air ja Arvo Airlines juba aarde juures. Minu Boltbus saabus suts tund hiljem ja rõõmsameelne piloot oli täiesti kindel:"Noh, Ruhnu, jah!":D
Võib-olla oleks suts varem ka saanud, mitte oluliselt. Enne Boltbusi maandumist jõudis Estonian Police Bus meid kaaperdada ja maanduma sundida. Lõpuks tuli välja, et politseinike andmebaas ja radarid olid tühja töötanud ja me saime aardeni madallendu jätkata. Kuna adrekas töötas pärast vaheintsidenti täistuuridel, jõudsin geopeituse elevusega ka Boldi pilooti nakatada ja koos suundusime kastini. Nähtu vaimustas meid mõlemaid, nime kriipseldasin kolmandale reale, kui see TTF ka miski asi on. Samal ajal laadis piloot vist GC äppi alla. Väga meeldis tänane seiklus. Aitäh! Kui aardeid vahepeal aktiivsemalt otsin, tulen lisan ägeda logiraamatu eest FP, praegu laiutab nende punktide osas tühjus.
Kui eile Küpsistevahetuse aftekal küsiti minult: "Kas nüüd siis Pärnusse?" vastasin: "Peab vist minema..." Ehkki iseenesest polnud tol hetkel selles kuigi kindel, leidsin end ometi hommikul Pärnust. Ega jah, sõltuvus ei anna häbeneda. Pealegi, jälle üks totter isiklik kõrvalmissioon (justkui väljakutseaardeid veel liiga vähe oleks) - eks näis, mis sest saab.
Airbusi ma ei oma, Boeingut samuti mitte, niisiis lähenesin madallennul, kõrgust kindlasti pidevalt alla 900 jala. Maandumisrajal seisis juba ees tuttav Arvo Airlines värvides lennuk, mille piloot kolistas parasjagu kõrval logiputka kallal. Kuid andmeid polnud ta veel kirjalikult registreerinud, seda tegime ühiselt, märkides kellaajaks 8:12. Samal hetkel maandus lisaks veel üks kohalik lennuk, kust väljunud kapten ning esimene ohvitser mulle senimaani tuttavad ei olnud. See viga sai kohe parandatud. Uute jaamade avamisel näeb aeg-ajalt ikka uusi kolleege :o) Pärast rääkisime veel piloodijutte, Arvoga ligi tund aega jutti lausa. Paistis, et tänased järgmised lennud olid hilisemaks planeeritud, vähemalt uusimat maandumisrada selle aja jooksul rohkem ei kasutatud. Oli meeldiv, mina tänan.